Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152244 Ilmoita asiaton viesti
Maggie P.P Paparazzi
Osallistuja (Participant)

Ryhmä on nyt jäissä! Voi perkele mitä touhua jäsenten kanssa siis oli kolme kysymystä pyrkiessä ryhmään.
1 Mikä nikki seiskalivessä? mikä myhyssä ennen muutosta ja mikä nyt?

Täältä tuli oikeesti jäseniä no nimiä en mainitse se on periaate.
Oikeilla profiileilla tuli aika paljon jäseniä. No surkuhupaisaa tämän aamun ja yön aikana oli tullut paljon pyyntöjä yli sata.

soopelsson, princi ym..moni muu oli jo ilmoittanut ettei tule, kas kummaa vastauksissa oli kaiki nikit jotka jo ilmoittivat ettei tule. 😀
Mikä on seiskalive? oli usein kysytty ns. Princin kohdalla nauroin kippurassa koska tiedän hänen olleen livessä samalla nimellä nyt feikki princi ei tiennyt mikä oli seiskalive. 😀 Rääkyjä ei ole facessa ja hänkin ilmestyi vastauksiin.

Keikkamyyjiä parikin kappaletta halusi jäseneksi. Tunkin bestiksiäkin (muka) oli sit muuten vaan Tunkin kamuja ja pari uskista oikeilla nimillään. Monta minä tunnen Johannan hyvin vastauksia joopa joo… koita siinnä nyt valita kaverin kanssa jäseniä?  Tarkoitusperä oli hyvä ja että olisi keskusteltu no muutama kommentti, kukaan muu ei julkaissut mitään vaikka asetukset oli niin että jokainen saa julkaista ym..

Ryhmän alasajoon tarvi ensin jokainen jäsen poistaa ryhmästä yksitellen onneksi ei ehditty ottamaan lisää kun luettiin niitä vastauksia jotka osa oli niin surkuhupaisia Pleace mä olen aina seurannut.Pleace luen hymyn palstaa mutta en ole rekkautunut ym…

Youtube kanavani tilaajikaan en kerro kenellekkään ne tulevat sähköpostiin hyväksyttäväksi ja sielläkin on ihan oikeilla nimillään olevia. Luottamus on musta niin tärkeä asia ettei sitä mennä lavertelemaan ympäri nettiä kuka tilasi ja laittoi viestiä (youtubessa voi nykyään laittaa viestiä samoin kun mesessä).
Peace and Love vaan kaikille. ✌

Anteeksipyyntö niille jotka ehti jäseneksi! 🙏  ❤