Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152257 Ilmoita asiaton viesti
Maggie P.P Paparazzi
Osallistuja (Participant)

Etänäätä

En mä kiivastunut kun lähinnä huvitti ne vastaukset kun tiesin ketkä ei tule ja ilmoitti siitä jo täällä. Alkuun suljettu mut tarkoitus oli myöhemmin ihan jotain muuta ja juurikin sitä peräänkuulutin että rento meininki ym.

Tottakai saa olla eri mieltä ja keskustelua Tunkin tiimoilta sen tekemisistä kuten täälläkin. . Vanhoille luotto näädille useammalle Mode valtuukset… Mulla ei ole aikaisempaan kokemusta itse perustetusta ryhmästä no tulipa kokeiltua ja ei niin helppoa ollutkaan jäsenten hyväksyminen. Ylläpitäjät vain julkaisee jotain on sekin tylsää…

Pyysin kyllä yhtä jäsentä apuun modeksi mutta hän vastasi ettei halua ottaa vastuuta. Mitäpä tästä vääntämään enempiä.

Edit. Kyllä oikeat olis tiennyt seiska liven vai piruuttaanko vastasivat ettei tiedä. 🤔 No enivei eihän niistä tiedäkään kuka on kuka mutta liveä seuranneena ja täällä niin muutama Nikki on niin jämpti ettei poikkea sanoistaan, ei ole ainakaan vastaan tullut. Kyllä sinne tuli lisättyä niitäkin joitama joka ei vastannut ollenkaan kysymyksiin että voi olla täältäkin kuka tahansa. 🤣 Upotan pääni käpyämpäriin niih ei ole ritsoja peekele… 😂