Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152300 Ilmoita asiaton viesti
♠️ Prozac ♠️™️
Osallistuja (Participant)

Ryypätessä Tuksu syytti väsymyksestään räjähtänyttä kilpirauhasta, nyt väsymyksen aiheuttaa raittius?? Taakalat tietää satavarmasti tilanteen?! 😀

Johanna Mia Tukiainen

Tama englanninkielinen teksti kertoo kaiken……..Raittiina oleminen on rankkaa; ihmettelin miksi vain enimmakseen nukuin Helsingissa, ja taalla Israelissakin on ollut vaikea nousta sangysta. Fyysinen uupuminen on kasittamatonta! Ensimmaisen kauden toipuminen riippuvuudesta on paljon vaativampaa ja rankempaa kuin ihmiset luulevat. Puhun aiheesta Suomessa lisaa, kuten puhuin Taakaloiden kokouksessa Korson helluntaiseurakunnassa. Evankelista Heikki Taakala tietaa asian; koska han on itse kaynyt sen lapi.

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, selfie ja lähikuva

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, teksti

Kuvan mahdollinen sisältö: juoma ja sisätila
Johanna Mia Tukiainen Tama on ainoa pullo, jonka Suomesta toin; ja se on 0% kuohuviinia mulle ja aidilleni ❤️

Taito Rantanen Riippuvuudet on voimakkaasti mieltä hallitsevia.
Ei kannata lannistua eikä antaa periksi vaikka vieroitus oireet kuinka piinaisi.👍🙏

Johanna Mia Tukiainen Taito Rantanen; talla kertaa mun raittiuden pitaa pysya. Vaikeimmat ovat ensimmaiset kuukaudet. Mutta vetoan kristityn auktoriteettiin ja pitaa kaskyttaa sielunvihollinen pois.

Taito Rantanen Johanna Mia Tukiainen kyllä sinä pääset vielä niistä vapaaksi. Riippuvuudet saattaa kehittyä nopeasti. Mutta niistä ei useinkaan yhtä nopeasti vapauduta. Kaikki ei niistä pääse kun pakon edessä.

Johanna Mia Tukiainen Ihanaa Pyhainmiestenpaivaa! Rakas Julia! ❤️🙏🙏