Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152494 Ilmoita asiaton viesti
Twisted Sister
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen
34 mins ·

Tama on ihmeiden matka! Hotelli on aivan upea, mutta lahdimme matkalle kokonaan ilman rahaa! Hotelliin kuuluu aamupala mutta ei muuta. Mulla oli lompakossani yksi euro! Aidillani ei mitaan. Ihanat ystavani evankelista Taakalat sanoivat; etta kun luotat Jumalaan: Han pitaa teista huolen! En voi uskoa kuinka Herra toimii!!!! 😍🙏 Henkilokunta on pakannut meille paivittain runsaasta aamupalasta myos illallisen; ja ei ole missaan vaiheessa ollut nalka! Saimme myos appelsiini-ja greippimehua paivittain huoneeseemme.

Kun minulla oli paha mieli siita, ettemme paase Jerusalemiin; niin yhtakkia Herra jarjesti rahoituksen koko matkaamme; kuollutta merta myoten!!!! 😁❤️🙏 ja Jumalalla on huumorintajua; viela jai rahaa hopeiseen Daavidin Tahteen joka on pinkki! 💖 ja sain pyhat oljyt ostettu jotka lupasin Suomeen. Herra pitaa kirjaimellisesti huolta! Ja Evangelina Taakala sai tallaiset Raamatun kohdat minulle: Kol.3:1-3 “kristityn uusi elama.” Jos suomalaiset haluaa viela Daavidin tahtia; niin eikohan Jumala jarjesta nekin 😍❤️🙏