Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152532 Ilmoita asiaton viesti
Soopelsson
Osallistuja (Participant)

Puuttuu ”itki posket valuen” 😀

Nyt menee jo taysin sanattomaksi! Mulle tuli rannalla vastaan nuori, kaunis n.35v nainen, joka alkoi juttelemaan kanssani. Tama tapahtui noin tunti sitten; auringonlaskun aikaan. Nainen naki suuren ristikaulakoruni ja kysyi multa; etta uskonko Jeesukseen. Vastasin myontavasti ja puhuin muuten small talkia kun luulin kyseessa olevan perusjuutalainen hlo. Sitten han sanoi minulle; etta han on tullut uskoon Jeesukseen myos ja etta han on messiaaninen juutalainen!!! 😳

Hanella oli profetoimisen armolahja ja han naki suoraan elamaani ja varoitti voimakkaasti eraasta asiasta. Sitten han kysyi; voiko han rukoilla puolestani. Han otti kateni hanen kasiensa alle ja rukoili ensin hepreaksi, sitten englanniksi ja sitten han puhui kielilla. Olen vielakin ihan sanaton!! Toistin rukouksen hanen perassaan; etta “Jeesus on AINOA Jumalani eika kukaan muu” ja han siunasi mua kauan aikaa ja rukoili suojeluksen demoneja vastaan!

Aitini istui rantatuolilla vieressa ja han on yhta sanaton kuin mina! Lahdin kavelemaan ihan sanattomana; Jumala toimii voimakkaasti jokapaikassa! Amen! 🙏🙏🙏