Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152588 Ilmoita asiaton viesti
Minas
Osallistuja (Participant)

Sanattomaksi vetää myös Takon öhöm, hauska muisto;

Tuli hauska muisto mieleeni ajalta, kun pelkäsin ääniäni enemmän kuin mitään koskaan.Oli kesäyö ja olin lähtenyt ääniäni pakoon kotoani. En uskaltanut olla kotonani yksin, koska pelkäsin kokoajan, että mennessäni toiseen huoneeseen, näen äänet siellä fyysisesti ja ne käyvät kimppuuni niin, että myös näen ne. Tähän asti ne olivat hakanneet ja raiskanneet minua niin, että vain kuulin ne. Pelkäsin hirveästi, että joudun myös näkemään ne – onneksi sitä ei tarvinnut koskaan kokea.
Kävelin siis pitkin espoon öisiä katuja yhdessä koirani kanssa ja pelkäsin. Tulimme Espoon tuomiokirkon hautausmaalle, joka oli autio. En oikein ollut varma, halusinko hautausmaalle, vai en. Päätin kuitenkin mennä. Kävellessäni hautojen lomassa, Kehveli (nimi, jonka olen antanut äänieni johtajalle) sanoi: ” Tako, revi kaikilta enkeleiltä siivet, jotka haudoissa näet.” Tämä sai minut nauramaan. Mielestäni oli kovin huvittavaa, että ääni, joka esitti Jeesusta, antoi itsensä näin ilmi ja koko ajatus siitä, että repisin haudoissa olevilta enkeleiltä siivet, oli kerrassaan naurettava.
Tämä töppäys ääniltäni, heidän esittäessään Jeesusta, yhdessä muiden heidän tekemien pienempien, suurempien ja paljon suurempien töppäysten kanssa, oli Jeesuksen tapa kertoa minulle, kenen kanssa olen tekemisissä ja millainen Hän ei ainakaan ole.
Minulle tämä muisto on kovin rakas. Kiitos Jeesus, että autoit ja autat omiasi taistelussa saatanaa vastaan, aamen.