Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152788 Ilmoita asiaton viesti
Twisted Sister
Osallistuja (Participant)

Johanna Mia Tukiainen
6 hrs ·

Kauheeta! 😳

https://endtimeheadlines.org/2018/11/prophecy-watch-the-united-nations-wants-a-one-world-government-in-less-than-twelve-years/?fbclid=IwAR2hXA4UhueFWfhHqxOXucI0NclqZjAHtErq6wfXvBQtoOetkVW-XPvIPGA

Johanna Mia Tukiainen Ihan MAX.10 vuotta, ei tuossa pedon liitossa mene kauemmin. Ja siina on yksi; miksi en sure sita, ettei mulla ole lapsia maanpaalla. Tietysti he menevat ylostempaukseen Mutta jos se onkin 7v karsimysten puolessa valissa, parempi ettei ole lasta jos ei ole hyvaa miesta. Raamattu kirjoittaa tastakin etta “Voi raskaita ja imettavaisia niina paivina…….” ja jos tulee nalanhata yms.niin tulee hirvea hata pitaa huolta vauvasta. Taivas on taynna lapsia ilman vanhempiaan.

Manage

Like
· 2h

Johanna Mia Tukiainen Minua odottaa taivaassa ainakin Julia, yksi lapseni jonka olen nimennyt Angelikaksi jos han on tytto ja Anton jos han on poika ❤️ Ja isovanhempani seka setani jotka olivat uskossa myos 🙏 Siina on mulle lisaa motivaatiota olla juomatta. Nayttaa silta; etten ehdi aidiksi tassa maailmassa. Mutta saan olla ikuisesti yhdessa lapseni kanssa taivaassa 🙏🙏🙏. Nain unen muutama vuosi sitten jossa Julia sanoi “Johanna, leikin taivaassa lapsesi kanssa.” Pitaa rukoilla lapsen isan puolesta, etta han tulisi uskoon myos.