Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 184 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 184

#152882 Ilmoita asiaton viesti
Tuumailija
Osallistuja (Participant)

Olisiko nyt jotain tapahtumassa Veijon suunnalla, kun ei ole enää fb:ssa profiilia.. Muistaaksani oli soopelsson, joka kirjoitti tuksun vuokran maksun lopettamisaikeistaan ja ettei olisi enää koiriakaan.

Kyllähän tässä nyt jokainen, joka on pitkään tuksun toilailuja ja harhoja seurannut, että mt- ongelmia on ja päässä viiraa ja pahasti. Jos olisi minun lapsestani kyse, tekisin kaikkeni että hoitoon menisi. Vai onkohan uskovaisilla sellainen ajatus, että ongelmat poistuu kun vaan tarpeeksi rukoilee, tyyliin kyllä herra tytöistä huolen pitää! Ei tarvitse mikään lääkäri olla tajutakseen, ettei noin pahoista riippuvuuksista itse kuiville pääse. Olen havaitsevani mamman tehneen jonkinlaista korjausliikettä, kuten jossain tänne kopsatussa viestissä toivoi kykenevänsä sanomaan,ei!

Kyllä meikää huvittaa nuo filtterit, mamma alkaa näyttämään tuksun siskolta, kait se kohta värkätään teini-ikäiseksi samoin kuin oma naamansa, melkoista itsepetosta, huh huh!