Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

#156004 Ilmoita asiaton viesti
Principeca2
Osallistuja (Participant)

On sanonutkin, että pakko olla sen vajakin kanssa tekemisissä

Millä rahkeilla Johanna Tukiainen haukkuu ketään toista vajakiksi? Tai rumaksi?

Johanna Tukiainen ei pysty edes itse elättämään itseään. Tuksun vajakiksi haukkuma sentään kykenee käymään töissä ja elättämään itsensä, sekä henkilön, joka häntä vajakiksi pilkkaa eli Tuksun. Joo, jotain tässä ”vajakissa” on vialla, että suostuu kynnysmatoksi, mutta ei niin pahasti vialla, kuin häntä haukkuvalla ja alistavalla Tuksulla. Ja missä on Tuksun kiitos ”vajakin” antamasta avusta? Kuten olen monet kerrat sanonut, Tuksu kiittää auttajiaan herjaamalla ja pilkkaamalla näitä, usein julkisesti.

Ja uskovaiset hurravat tälle ihmishirviölle! Häpeäisitte kaikki! Ylistätte kiusaajaa ja tapavalehtelijaa! Olette vastenmielistä porukkaa kaikki tyynni! Avatkaa silmänne ja nähkää totuus! Sokeina vaan määitte aamentanne ja korotatte väärintekijää! Hyi!

Mutta Johannahan on kiltti, kuten itse sanoo. Sitä on vaan vaikea, liki mahdoton, muiden huomata. Tuksu piilottaa sen erittäin hyvin. Tai ehkä Johanna tarkoitti kiltillä skotlantilaisten miesten kansallispukuun kuuluvaa hametta? Ehkä hän kokee olevansa kilttinainen? Sisäisesti skotlantilainen mies?