Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

#156059 Ilmoita asiaton viesti
Principeca2
Osallistuja (Participant)

Pitää Velli Tuksua kauniina tai ei, niin tajuaako ukko, että hänessä ei Tuksua kiinnosta, kuin raha? Miten ukko voi olla noin bätys, että antaa tuon naisemuksen hyväksikäyttää itseään? Ymmärtäisin vielä, jos Tuksu kohtelisi Velliä hyvin, mutta ei. Tuksu haukkuu, herjaa ja nimittelee ja on tehnyt Vellistä julkisesti täysin pellen.

Ja Strippis on oikeassa. Velliltä puuttuu itsetunnon, omanarvontunnon ja itsekunnioituksen lisäksi omatunto. Ja se on asia, jos minua vituttaa siinä ukossa eniten. Miten se voi olla niin vastenmielisen alhainen ja madella niin matalalla Tuksun vaatimusten edessä, että hankkii tälle koiran toisensa jälkeen rääkättäväksi?! Sitä minua ei mitkään selitykset saa ymmärtämään. Se, että antaa itsensä tulla pilkatuksi ja kaltoinkohdelluksi on oma asia, mutta se ei enää ole, että hankkii tieten tahtoen alistajalle koiria kaltoinkohdeltaviksi.

Ja itsekkäistä syistä Velli niitä koiria Tuksulle ostaa. Jotain se siitä saa vastineeksi. Belli ei pätkääkään välitä ostamiensa koirien kohtalosta. Samanlainen minä-minä tyyppi, kuin Tuksu. Velli haluaa Tuksua ja on valmis tekemään ihan mitä tahansa edes pienestä armopalasta Tuksun huomiota.