Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

#156079 Ilmoita asiaton viesti
siisihanvaantavallinenilmanklamyyrii
Osallistuja (Participant)

ed,olen sitä mieltä,että alun perin koko perhe on menny sekaisin,selittäkää samanlaiset puvut mamman kansssa,ok,…mamma sitä sun tätä,äiti virnuilee ja hoitaa 30 v lapsensa ,oikeudessa sitä ennen jättää kaks  kakaraansa hillumaan hesaan kun itse on jumalan armosta pienten kanssa ruotsissa,…jumalaa hoitaa,…en tajua miksi täällä on ihmisiä jotka puolustaa ns johannan äitiä,jos joku on sairas niin juuri hän,..kuka laittaa pienestä pitäen lapselle pieni talo preerialle puvut samaan syssyyn,kuka ihannoi lapseaan ulko näöstä,kuka jakelee fb ynm viestejä olet kaunis kun tissit on ulkoavaruudessa tai makaa bilis pöydällä,hei haloo,se marja tukiainen itse on narsisti,täynnä itseään ja lapsensa saatto tähän,aikuiset lapset yhtä samaa inhottavuutta,…syytän marjaa alusta mut aikuiset kakarat vaan menee messissä ja saaneet mitä sai silti sanon että nuo kaksi ed mennyt julle olis ehkä ollut jotain ilman johannaa nyt vaan on johanna täynnä itseään ja miksi ja millä meriiteillä,äiti komppaa