Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

#156080 Ilmoita asiaton viesti
Tuksulogian kand.
Osallistuja (Participant)

”Olen saanut vuokra-asunnon Lidingöstä jonka remppa on valmis nyt. Miksi luulet että vietän paljon aikaa Tukholmassa……..? Sen takia vai että ”hoidan isääni?” Tottakai ? hoidan häntäkin, mutta……..olen myös muuttamassa Tukholmaan. Se ei ole sulta mitään pois. Btw: Olet pässi sekoittanut asioita keskenään! Mulla oli Udin Lexus käytössäni! Sen sijaan isäni Bemarin sain kokonaan itselleni jonka kanssa jouduin autokolariin ollessani noin 29-vuotias.”

Valheita valheiden perään eikä ämmä osaa edes hävetä. Piti muuttaa Tukholmaan, mutta ensiksi piti käydä ottamassa vauhtia Loviisasta ja nyt sitten edustuskoti Etu-Töölössä on Jumalan lahja. Jäivätkö ne sadat taulut sinne Lidingön residenssiin? Niitähän asennettiin kuukausikaupalla. Joko ne taulut ovat paikoillaan? 

”Udi osti mulle bemarin!” Näin Tuksu kirjoitti noin kuutisen vuotta sitten, eli jo kun suuri rakkaus Udiin oli loppunut ja Tuksu asui Suomessa. Lähde: Seven. Se p-kaksi ajettu Bemari taisi olla sika-M:n työsuhdeauto? ”Sain kokonaan itselleni jonka kanssa jouduin autokolariin…” Jouduit siis itsesi kanssa autokolariin, vai? Oli auto kenen tahansa, ja jos se oli muka juuri sinun, niin miksi kateellinen vakuutusyhtiö ei kustantanut sinulle uutta vastaavaa bemaria? Ei korvannut autoa. Oliko auto kuitenkin jonkun toisen? Onnistuit kolaroimaan humalassa myös pappasi rättikattositikan. Ei oikein mene yksiin automaku isukilla? Bemari ja sitikka?

Pari viikkoa sitten puhuit taas muutosta ulkomaille. Mikä maa mahtaa nyt olla kyseessä? Voisit päästä töihin Norjaan kalatehtaaseen. Tosin työ on urakkapalkkaa ja voisit käsitellä ehkä yhden kalan päivässä. Nopeampaan tahtiin et kykenisi.