Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

Etusivu Keskustelu Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 185 Vastaa aiheeseen: Johanna Tukiainen Vol. 185

#156233 Ilmoita asiaton viesti
♠️ Prozac ♠️™️
Osallistuja (Participant)

Aamuyöllä uskisryhmään tekstiä ja taatusti känässä on Sannia parempi artisti. 😀
Johanna Mia Tukiainen
Siunattua iltaa! Minulle tuli tällainen asia mieleen; kaikki pitää koetella ja tähän tietysti voi laittaa omia mielipiteitä ja näkemyksiä myös: Eli tämä asia: kun EU:n alueelle on tulossa 240 miljoonaa ”pakolaista” niin tämä juttuhan (ja kaikki jotka näyttävät ympäri maapalloa yhtä silmän kuvaa joka tarkoittaa siis Lusiferia ja paholaisen valtaan odottamista maailmassa) ja merkki; jossa ihminen pitää sormeaan ikäänkuin ”hys” huulien edessä; Niin tämähän on Illuminaattien järjestämä, tahallinen koko juttu!! Siis Illuminaatit ovat maailmassa vapaamuurareiden yläpuolella; ja he ovat kehittäneet juonen; että Eurooppaan saadaan mahdollisimman paljon ihmisiä lisää. Ja Ranskan saatanallinen (ellei antikristus itse) presidentti Emmanuel Macro vetää sitä 10 valtion EU liittoa, josta on Raamattussa mainittu ainakin ”Karhu” joka om Venäjä, Leijona joka on Englanti ja sitten oli kolmas vielä.

Eli sitten kun mellakat on valmiina, EU täynnä ihmisiä ja kaikki riitaantuvat toisiaan vastaan; niin peti on pedattuna valmiiksi EU:n johtoon tulevalle Antikristukselle, joka tuo valheellisen ”rauhan” maailmaan. Eli saatanan ekana pelikenttänä tulee olemaan Eurooppa. Mutta David Wilkerson esim. profetoi myös Amerikan tuhon, mitenköhän se mahtaa sitten tapahtua. Lukekaa ihmeessä ex-okkultisti Teijo-Kalevi Lusan kirja ”Lopun ajan salaiset kansiot” (Kuva ja Sana vuonna 2004) jossa on paljon sellaista tietoa, joita esim. Wilkersonin kirjoissa ei ole. Esim. tekoäly, robotit, nyt tälläkin hetkellä maapallossa olevat reptilianit (ne ovat yksi ns. ”laji” paholaisen langenneista enkeleistä) tulevat kaikki ottamaan vallan, Sveitsin Cernin kautta tulee helvetistä suoraan demonit, ja Nasa (joka on paholaisen käytössä) väsää tai joku muu väärät portaalit auki ulkoavaruuteen. (Efesolaiskirje 6:12 ”Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan.”) On myös mahdollista, että Antikristus saapuu maailmaan ufojen kanssa tai jotain ihan sellaista, mitä ihminen ei olisi ajatellut. Olen myös kuullut siitä Maitreya nimisestä vaihtoehdosta.

Ihmisen tärkein asia on päästä mukaan ylöstempaukseen, ja pysyä uskossa lujana. Totuushan on se; että me emme tiedä ihan varmasti ylöstempauksen ajankohtaa (vaikka itse uskon, että se tapahtuu joko ennen 7v, tai viimeistään puolessa välissä ennen vihan aikaa.) Tämä ei ole varsinaisesti profetia; vaan asioita joita tuli mieleeni (tietysti Jumala voi ilmoittaa näinkin jotain.) Siunausta!

Johanna Tukiainen

S.A: Mikä Englanti l. leijona näyttelee tässä palapelissä” nythän se on irti eusta.
Johanna Mia Tukiainen Lisään tähän vielä; (Euroopassa salataa älyttömästi asioita) että amerikkalainen evankelista Bryan Melvin vahvisti tämän kirjoitukseni. Hän on ex-ateisti, joka vietiin helvettiin, asiasta löytyy paljon YouTubessa videoita. Hän kirjoitti samaa mikrosirusta aiemmin mutta se ei ole siis ”lopullinen pedonmerkki” vaan se tullaan kehittämään lopulliseksi; mutta hän tosiaan sanoi, ettei missään nimessä pidä ottaa nykyistäkään sirua. Ja sitten hän kertoi tästä ”Reptilian” asiasta enemmän; niitä on ainakin kolme eri lajia, joihin kuuluu ”Greens” (vihreät), ja jotkut vaaleaihoiset ja pitkät, skandinaavin näköiset ”Pleaidians” ja sitten oli vielä joku kolmas ryhmä; jotka väittää tulevansa ulkovaruudesta (tai siis voivat tullakin) mutta he OVAT saatanan langenneita enkeleitä; ja tulevat mukaan maailmanlaajuiseen eksytykseen, olen kokenut näin vuodesta 2015 asti; kun nämä ”ulkoavaruuden” demonit täyttivät hotellihuoneeni ja puhuivat telepaattisesti minulle.

Johanna Mia Tukiainen En tiedä; mutta koen että Antikristus nousee valtaan nimenomaan Euroopan Unionista. ”Pieniä antikristuksia” ovat Obama, Väärä profeetta on nähtävästi Rooman Paavi ja Peto voi olla se tekoäly yhdistettynä tietokoneisiin, mistä tulee äärimmäisen vaarallinen. Mutta kaikissa näissä asioissa korostan; että Jeesus Kristus on Herra; ja Häneen uskovilla EI ole hätää; saamme luottaa hänen huolenpitoonsa ja hän on voittaja, pitää pysyä uskossa vahvana. Nuo ulkoavaruuden asiat kuulostaa tietysti naurettavalle; mutta siinä vaiheessa jos ihminen joutuu itse niiden hyökkäyksen kohteeksi, niin nauru on kaukana. Ne hyökkäävät myös telepaattisesti mielen alueelle; mulla on pari uskovaa kaveria mielisairaalassa sen takia kun humanoidit kävi kimppuun (mielen alueelle, eivät fyysisesti) . Raamattu käskee pukemaan sota-asun ylle päivittäin. Uskovien kiusan takia kävelin yhtenä päivänä baariin (tarkoituksena tosin ottaa 0% juoma) ja Pyhä Henki antoi mulle varoituksena; kun näin ovessa merkin ”666” ja kun astuin sisään niin myyjä tarjosi mulle lempijuomaani punaviiniä, mutta pyysin kahdella sanalla Jeesusta avukseni, peräännyin ja lähdin pois. Eri asia; tuli vaan mieleen miten kavalasti hyökkäykset yrittää tulla. Jeesuksen siunausta teille!

J.P.T: 240 miljoonaa pakolaista ei tuosta vain pääse siirtymään, vaikka rajat olisivat kokonaan auki.

Silmäsymboli on katukuvassa melkoinen harvinaisuus.

Miksi Venäjän pitää olla karhu ja Englannin leijona?

EU on riitainen ja hidas tuloksentuottaja jo nyt.

Tekoäly ei ole vielä hyvään aikaan kypsä tärkeään rooliin lopun ajan töissä.

Miksi CERN olisi helvetin portti?

Mikä on portaali ulkoavaruuteen? Fysiikkamme puitteissa olemme kykenemättömiä tuottamaan mitään avaruustunneleita kuviteltavissa olevassa tulevaisuudessakaan.
Vapaamuurarien metkuja en tunne, mutta hiukkasfysiikka ja astronomia on tutumpaa. Siksi jäin ihmettelemään, miksi CERN niin helposti yhdistetään helvettiin, ja miksi NASAa epäillään ihmisen tavoittamattomissa olevasta teknologiasta.

Johanna Mia Tukiainen Olen tutkinut viimeiset 4v naita asioita. CERN valehdellaan ihmisille olevan “Euroopan pisin juna” mutta se poraa tunnelia maapallon ytimeen. Katsokaa useita videoita YouTubesta kyseisen Cernin paholaispalvonta avajaisista ja rituaaleista! Rooman paavin asentama tutkalaite avaruuteen on tuskin sattumalta nimelta “Lusifer.” Silman merkki on ihan JOKAPAIKASSA; on sokea jos sita ei nae! 👁

Johanna Mia Tukiainen Koruja myynnissa jokapaikassa “All seeying Eye”
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/48045748_1922343568062520_8052897365981396992_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_eui2=AeGjMUzTLO-eJgfKXP46OyaEY1vlYwSGt9gYOdzWEDKWqanFuVg3Xhrk0gzmiccbmg53G9fvpU-Oigk2igYKMTbpukd6NWuWcr18Put8TYYZmw&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=f1cbcdc1ce80e9b4fd803115dab92d76&oe=5CABAD8E

Johanna Mia Tukiainen Kosmetiikassa……

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/48364804_1922343874729156_6965997922555002880_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_eui2=AeFCFV3WcofMv7XiXfqQzEL1MBkpGVM8EvQtpwxyFJC25tox0TCcy0kBgRdkZZ12pnrSos3DH0NBds3wN86scR5NzNnFqL0SV5RKaltjlHEGuQ&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=dbc6f9541de6fcf35b828d313f00097f&oe=5C9F82E2

J.P.T: Johanna Mia Tukiainen, Maan sulaan ytimeen ei voi porata tunnelia millään koneella. Väite on fysikaalisesti mahdoton.
mistä tutkasta on kysymys?

Johanna Mia Tukiainen J.P.T  katso Instagramista: “Sirius Knowledge” ja “End Time Signs”

J.P.T: Johanna Mia Tukiainen, ”Sirius Knowledgella” löytyi syövänvastaista ruokaa, kloonausta ja sfinksi. Paavin tutkaa ei vielä näkynyt.

Mitä sillä tutkalla mitataan?

Onko lähteitä, joissa olisi tekstiäkin?

Vastauksia parituntia sitten

Johanna Mia Tukiainen  J.P.T  lahteita loytyy sadoittain netista. Oon juuri Tallinassa niin en ehdi niita nyt sulle hakemaan. On paljon asioita joita tiede ei voi selittaa.
Johanna Mia Tukiainen

Johanna Mia Tukiainen

Kuvan mahdollinen sisältö: meemi ja teksti

Johanna Mia Tukiainen Tassa on Vatikaanin omistamasta tutkasta lisaa infoa englanniksi.
Kuvan mahdollinen sisältö: teksti

Johanna Mia Tukiainen Tuossa viela lisa infoa englanniksi.

Kuvan mahdollinen sisältö: teksti

J.P.T: Johanna Mia Tukiainen, artikkelin kirjoittaja on tainnut sekoittaa kaksi observatoriota toisiinsa.

”Vatikaanin kaukoputki”, pieni mutta tehokas, on nimeltään VATT. Sillä tutkitaan galakseja ympäröivää haja-ainetta.

Vatikaanin laitteiston lähellä on toinen, erillinen laitteisto nimeltä LBT. Sitä ylläpitävät yliopistot ja tutkimusinstituutit. Siihen sisältyy lähi-infrapunalaite nimeltä LUCIFER, jolla tutkitaan aurinkokuntamme ulkopuolisia kohteita. Laite on poistumassa käytöstä.

Laitteen nimeäminen Luciferiksi ei ole suuri yllätys. Astronomit nimeävät laitteitaan ja kohteitaan jatkuvasti epäjumalien ja muiden mörköjen mkaan.

Ne ”oliot” (entities) joita laitteilla havainnoidaan, ovat valovuosien kokoisia, pienmmlläänkin planetaarisia.

Johanna Mia Tukiainen USA:n dollarissa; pyramidin paalla
Hallitse

Ei automaattista vaihtoehtoista tekstiä saatavilla.

Johanna Mia Tukiainen Uuden Maailmanjarjestyksen silma myos Meghan Marklen kruunussa.
Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, hymy
A.R: Nämä keskustelut menee kyllä yli mun hilseen, vaikka suurella mielenkiinnolla niitä luen.

Johanna Mia Tukiainen No illuminaatti jarkkailee kauheita juttuja koko maailmalle. Katsokaa YouTubesta pastori Esa Kokko ja aiheena “Uusi Maailman jarjestys.”)