Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 189

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 189 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 189

#161978 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

Johanna Mia Tukiainen Tuulikki Ivakko monet ihmiset kasittavat tai luulevat etta uskovan pitaa olla: no Tassa on stereotypia: Ilman meikkia, hiukset kiinni, jos on meikkia niin yksi kerros mascaraa, ei hiusten varjaysta mielellaan (brunetti on paras) ja vaatteet mahdollisimman peittavat; jotkut esim. Baptistilahetyksen piirissa olevat kannattavat sellaisia sakkeja naisille; ettei niista nae edes mitaan vartalon piirretta. Eika missaan nimessa mitaan kauneusoperaatioita (vaikka ne olisi otettu ENNEN uskoontuloa, tata ei myoskaan monet ymmarra.) Ja hiustenpidennys; luulen etta monen muunkin mielesta “turhamaisuutta” koska monet suomalaiset haluavat sekoittua massaan. Tosin esim. Helsingissa on todella kauniita naisia; selkeasti suhteessa enemman komeisiin miehiin……😊 Uskovia on moneen junaan; ja Raamatusta voi vetaa yksittaisia kohtia; jotka puoltavat monta eri mielipidetta.

Uskoontuloni jalkeen tein kuitenkin selkeita muutoksia; vahensin voimakkaan meikin kayton selkeasti, en kayta enaa rintoja paljastavia paitoja ja avaraa dekolteeta (vaikka mulla on suuret rinnat) ja siunasin oljyn kanssa nilkassani olevan tatuoinnin. Koruja, kosmetiikkaa rajoitetussa muodossa ja kauniita naisellisia vaatteita; pidan kuten ennenkin 🌸✨🙏💖 Ja pitkat kauniit hiukset ja pinkki huulipuna on mun juttu; vaikka osaan vaihdella runsaasti eri tyyleja 😊👍 Siunattua vkloppua ihana Tuulikki 💙