Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 189

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 189 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 189

#162053 Ilmoita asiaton viesti
Soopelsson
Participant

”Julia on sanonut, ettei hän suostu menemään Jollakseen ollenkaan jos pervo isämme on siellä.”

Hyvä idis. Julle muuttaa omilleen. Tulee yhteiskunnallekin halvemmaksi kun ei sitten enää kohta tule niitä ambulanssikyytejä.

”Olen vieläkin enemmän kauhuissani kun huomasin, että nyt 24v. pikkusiskomme on mennyt mediassa sekaantumaan koko soppaan!!!! MINÄ EN PILANNUT MITÄÄN JOULUA, ENKÄ TODELLAKAAN OLE AIHEUTTANUT MITÄÄN ”PERHEHELVETTIÄ” PERHEESSÄMME!!!!!!”

Mitä Tuksun ”perhehelvetti” Jasminelle kuuluu? Pitäs sekin matkija vaan huolen omista asioistaan.

”Olen esikoistytär, ja Jasminan tulisi edes vähän minua kunnioittaa, mutta eipä siltä näytä!!!!”

”Jouluna Tukholmassa isämme oli jättänyt FB sivunsa vahingossa auki. En ensin edes tajunnut sitä vaan aloin lukemaan inboxia jonka luulin olevan minun (käytimme samaa konetta kokoajan.) Sieltä paljastui kuukausia kestänyt nettiseksi suhde isämme ja jonkun nuoren tytön välillä, tyttö tosin hyvin mahdollisesti on ns. näätä joka halusi vaan kiusata isäämme. Isämme lähetteli alastonkuviaan netissä ja minulle tuli niin huono olo, että jouduin fyysisesti oksentamaan.”

Oksentaminen on perin outo reaktio Tontun seksikuvien äärellä. Facebookissahan on peräti ryhmiäkin joissa Tontulta seksikuvia vonkailevat järjen jättiläiset ylpeinä jakelevat niitä kaltaisilleen hengen aatelisille.

”Aamulla isämme herätessä olin hyvin vihainen ja huusin hänelle, kuinka hän kehtaa käyttäytyä omaa äitiämme kohtaan sillä tavalla ( . . .)”

Tuksulla ja Tuksun isällä on sama äiti. Selittäähän se asioita.

http://laupis.blogspot.com/2013/10/tarkeaa-asiaa-ja-vastineeni-lehdiston.html