Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243225 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🙂Aivo
Participant

Tunkin riehuttua edellä mainitulla tavalla Nämndemansvägenillä tammikuussa 2013 Jasminan mitta tuli täyteen. Hän avautui somessa ja kirjoitti avoimen kirjeen Tunkille:

”TÄSTÄ SAAT. JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin, että teet.

Yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan.”Perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena” – Joo on OLLUT, mutta kaikella rajansa.

Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia, ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN, koska et koskaan saa mun elämää. Sun ”glamour” ajat on OHI ja on ollut kauan sitten. 🙂

En IKINÄ , IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua Tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat ilmottaa, ni lähden kauas susta!!!

Ystävät, miehet, ja nyt perhe. Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet tarvinnut apua, mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT HETI, jos joku sanoo jotain sua ”vastaan” -näsäviisas pikku Jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa ja järki kädessä tässä perheessä.

Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT, koska ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (noshit), ni laittaa oman Perheen perseelleen.

Sano mitä vain, SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.

Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene perille mikään)… Sulla ei ole aitoja ystäviä, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa, vaikka LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet… UNOHDA NE.

Sulla on ”vaikeaa” olla ja ”paha mieli” jne. Toivoin ja TOIVOIN oikeasti, että löytäisit Itsesi, rakkautta ja lämpöä ja haluaisit APUA. Sä Tarvitset edelleen ja enemmän kun Koskaan APUA.

Se apu on ollut sun tukena kaikkina vuosina, ja sä jauhat ”anteeksi antoa”. Olet saanut anteeksi. TÄTÄ en vaan koskaan anna anteeksi. Muista se. Rajat kaikella.

Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viinapullo 06 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa, joka ei edes TIEDÄ mitä se on tehnyt väärin, jne jne jne jne jne jne jne jne. AINII, ei saa unohtaa pillereitä ja lääkkeitä, ni olo ”paranee”, ja huudetaan perheelle vähän lisää.

TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA. Olen AINA antanut ”anteeksi” ja ”leikkinyt” ”kivaa” ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.

MUTTA NYT RIITTI.

Mieti JOSKUS muita kuin vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos edes koskaan.

Heidå. Ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue 🙂 KOSKAAN. Kirjotan, että kaikki tietää, että olet tällainen ihminen. Koska tämä on TOTUUS Johannasta. Jasmine Tukiainen.”