Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243293 Ilmoita asiaton viesti

Paxu ei tuo ehkä maailman kauneinta vauvaansa julkisuuteen aivan heti. Sopimus Sevenin kanssa jatkuu ja saamme nähdä jumalallisen ihmeen Sevenissä (lehti) ja www-sivustolla. ”Seestynyt kohukaunotar esittelee suloisen prinsessansa.” ”Näin raskaus ja äitinä oleminen on kaunistanut Johannaa yhä enemmän. Olen todella hyvä äiti, Johanna toteaa haastattelussa. Ilmoitin jo vauvani mallikouluun. Vauva on perinyt kauneuteni ja älykkyyteni myös. Lapsi kastetaan viikon kuluttua ja nimi tulee olemaan Princess Esmeralda Julia Ariel Tukiainen. Vauvani saa sukunimeni. En ehkä ota mieheni sukunimeä kun menemme naimisiin, sillä nimeni brändiarvo on erittäin huomattava. Lapsi tulee olemaan ylpeä äidistään. Äitini on aivan ihastunut täysin vauvaani ja äiti hoitaakin paljon lastani koska minulla on raskauden jälkeinen väsymys, enkä millään ehdi hoitaa lasta. Myös rakas sisareni Jasmine hoitaa lasta. Näin viime yönä unta Juliasta. Hän ilmestyi unessa ja kertoi, että Jeesus on luvannut siunata lapsen. Saatamme muuttaa Lontooseen mieheni kanssa. Tässä olen ihanassa iltapuvussa jonka tilasin suoraan Pariisista. Hiukseni Ribella ja huulipunani on Chanelin Pink Dreams-niminen.”