Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243299 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

Ollaan sitten hullua gorillaa.

Kyllä mun mielestä Markku paljon hauskempi on kuin tyttärensä.

Markku Tukiainen

28. lokakuuta 2013  · Helsinki, Finland  · 

Tuli juuri sisään ulkoiluttamastani petokoira Rockya (joka syö aamupalaksi, jos ei ole muuta ruokaa tarjolla sillä hetkellä) pieniä koiria. Tuli oltua normaaliin tapaan sitä ennen aamulöylyissä. En laittanut nyt löylyveden joukkoon juhannuskoivun tuoksua, koska ajattelin, että pitää olla välillä ilman ylimääräisiä asioita. Otin kovat löylyt ja tunsin luissa ja ytimissäni, että nyt tuli aimoannos edomorfiiniä, josta olen tänä päivänä erittäin riippuvainen. Olen kärsinyt kyllä paljon kaiken maailman riippuvuuksista, niin kuin rakas esikoistyttäreni Johanna varsin hyvin tietää. Olen vapautunut minua rienanneesta alkoholiriippuvuudesta yli 30 v sitten ja tupakasta 29 v sitten. Mutta annas olla sitten iski yhtäkkiä kauhea peliriippuvuus, kun facessa oli mainos, että jo 15 minuutin pelaamisella nettoa vähintään 500 euroa päivässä. Niin sitten lankesin tähän nettiruletti pelaamiseen, Siinä kehotteeiin laittamaan vaan joko euro punaiselle tai mustalle. Ajatteli gorillan suurilla aivoillani, että rahanteko ei voisi ollaq enää tämän helpompaa, kun mulla sattuu olemaan juuri tollasen pikkurahan puute lähes päivittäin. Rahat menevät mun kahden rärrisitikan korjauksiin pääosin kaikki tyyni. Auton pito on tosi kallista, niinkuin moni auton omista sen tietääkin. Noo joo, onhan se vähän niinkin , kun Tyttärelleni viimeksi lainasin, mun aarrettani, toista rättisitikkaa, niin hän oli kaverinsa kanssa ajellut ympäri etelä-Suomea ja lopulta Riihimäellä virkavalta pysäytti ”humanterit” ja avulias poliisisetä tai kakshan niitä oli, poimivat Johannan ja uuden keikkamanagerinsa sinivuokkojen koppiautoon. Ja olivathan ne Johannaa alkometrilla puhalluttaneet, ja erään arvovaltaisen aikakauslehden mukaan, Johannaa syytetään nyt jo toistamiseen törkeästä rattijuopumuksesta. No poliisit ohjasivat mun rättisitikan erään yksityispihan, jonkun tallin seinustalle. Siinä mun ihana autoni kökötti kauan, kun itse asun ulkomailla pysyvästi, niin asiaa ei heti saatettu tahallisesti tietoisuuteeni. Lopulta, kun sain teitää, mitä oli tapahtunut, soitin hämilläni tyttärelleni Johannalle, että on autoni nyt vartmasti ehjä ja hyvässä kunnossa. Johanna vakuutti minulle puhelimessa, että kaikki on OK. Nyt gorilla vähän rauhoittui ja veti happea hetken ja murisi itsekseen hyvän olon murinaa. Mutta kun olen tunnetusti hyvin lyhyt jännitteinen, niin soitin Johannalle uudestaan ja kyselin, että nyt minun pitää ottaa välittömästi lento Suomeen Norweigianilla, jota yhtiötä käytän, koska heillä on suorat lennot ilman välilaskuja. Välilaskut ovat minulle niin mahdottoman painajaisenomaisia, että en voi ajatellaan, jäädä pois jossain Berliinissä, koska pelkään, että ne rakentaa sen Berliinin muurin hetkessä uudestaan pystyyn ja jään sitten entisen itä-Saksan puolelle ja sehän olisi sitten kaiken loppu. Jos vaikka mut raahattais väkisellä niin kuin sukulaiselleni King-Gongille kävi, siis johonkin siperialaiseen eläintarhaan kaltereiden taakse ihmisten tutkittavaksi ja ivattavaksi…huh huh, kun nyt sädämeni alko jo lyömään tyhjää. Tulin sitten vihdoin suoralla lennolla määränpäähäni Seutulan-Lentoasemalle tai taitaa olla nykyisin Helsinki-Vantaa lentoasema. Aloin metsästämään välittömästi rättisitikkaani, kun oli saapunut residensiini Helsingin Jollakseen. Ensin soitto Johannalle, josta soitosta hän oli todella närkästynyt, kun kysyin häneltä ensimmäiseksi, että miten iskän sitikka jaksaa ? Johannan mielestä minä käyttäydyin tosi tahdittomasti, kun minun olisi pitänyt olla ensisijaisesti hänestä huolissaa, eika autoista, joita kuulema rahalla saa kaupasta. No joo, lopulta sain selvyyden sitikkani olipaikasta ja sain varsin nopeasti maksettua hinauksen trailerilla minun autotallin Riihimäeltä. Autoni oli laitettu siististi autotalliini ja tuulilasissa oli vielä viisi sakkolappuakin väärin pysäköinnin vuoksi Riihimäellä. Maksoin sakkolaput välittömästi pois, kun oli niin pikkusumma minulle, kun olen Johannan mukaan rahamiehiä. En saanut sitten rättisitikkaani käyntiin ja soitin minun rättisitikka-hovikorjaajalleni merkkikorjaamoon, että miten lähtee auto käyntiin. Kun sitikkani on sen verran vanha vuoden -77 orginaali, niin siinä on kuulema omat niksinsä saada se käyntiin ja lopulta onnistui. Kauhukseni huomasin, että autoni rättikatto oli revittu useasta kohtaa rikki ja konepellillä hypitty ja kolhittu muutenkin.  Sisältä autoni oli järkyttävässä kunnossa. Vakuutusyhtiöni edustaja kävi paikalla ja otti valokuvai paljon. Juteltiin hänen kanssaan niitä näitä, kun hän oli kovinkin kiinnostunut minun menopelistäni. Hovikorjaajani tutki tarkasti autooni tehdyt vahingot ja laski, että korjaus maksaa 2150 euroa. No mitä tosta, ajattelin, että pikkusummahan toi on näinkin upeesta kaarasta, joka kuulema herättää kadulla enemmän huomiota, kuin ferrari. No saunareissusta tuli vähän enemmän, juttua kuin normaalista saunakuvioista, mutta tä nyt johtuu siitä, että en ole viel ehtinyt ottamaan mun aamulääkkeitä, jotka minua sopivasti turruttavat ja nyt olen sitten viriili. Niin site kävin normaaliin tapaan sunasta jäähyttelemässä ja kiireissäni vedin pyykkikorista, jotkut varmaan naisten valkoiset kalsarit, joissa lukee kylläkin ”Uudenmaan alue sairaala – pesula”… hei nää täytyy sittenkin olla mun kalsarit, kun olin viimeksi Hesperian suljetulla eristysselissä, lepositeillä sänkyyn kiinnitetty, kuulema sen vuoksi kun oli murahdellut äänekkäästi ja lyönyt molemmin käsin karvaista rintaani, Ja kun mut sitten sieltä sairaalasta vihdoin ja viimein Luojan kiitos kotiutettiin, niin olen hätäpäissäni sieltä siepannut nämä valkoiset kalsarit vaan jalkaani, kun muita en hädissäni löytänyt. Ja selitys siihen, että miksi minulla tänään oli siis naisten eikä miesten kalasarit, on se kun mut oli viety tahallaan sekaosastolle siis, jossa on miehiä ja naisia sulassa sovussa osastolla. Ja olin onneton napannut naisten alushousut, mutta tähänkin mysteeriin löytyy selityksensä. Johannahan on julkisesti todennut, että olen seksiriippuvainen myös, mikä valitettavasti mitää paikkaansa. Pidän mieluumin sellaisista tuhdeista mimmeistä, joilla takamus muistuttaa lähinnä, niin kuin jenkeillä Miamissa, mahtavan kokoista jäteastiaa. Mulle täytyy ahterissa löytyä, kun olen tällaine suurikokoinen gorilla. No joo olen varmaan tuoksuttanut nenääni siellä osastolla niitä naisten kalsareita ja alta aikayksikön temppaissut ne jalkaani. Hyvä niin. Olihan siinä mun tään aamuisessa saunareissussa yksi suurikin puute, nimittäin tällä kertaa mulla ei ollut selän pesijää, joka tulee vasta tänään Norweigiani lennolla Tukholmasta Helsinkiin 15.45. Menen häntä vastaan rättisitikallani lentoasemalle. Olen siivonnut häntä varten hyvin ja käynyt Lidilissä ostamassa kaikenlaista hyvää illan varalle. Ja tietysti illan hämärtyessä sytytän kolme kynttilää ja tunnelmavalot kaikki päälle ja taustalle jotain herkää Shopaania…niin ilta on meidän eikä pelastusarmeijan.  Ian tiedoksi vaan, jos ketä kiinnostaa niin gorilla on äänessä eräässä, minun mielestäni Suomen ehdottomasti eliittiä olevassa aikakauslehdessä aivan lähitulevaisuudessa, nyt mä lähden ottaa kourallisen Truxsalia ja vähän parilaatta 10 mg diabameja kyytipojaksi. Ja sitten jälkiruuakis Valion 1-viiliä runsaalla määrällä hienoa sokeria…

Markku Tukiainen