Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243306 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

5 vuotta sitten

Markku Olavi Tukiainen  Tulkoon nyt vielä tietoisuuteen, jos joku siitä hyötyy. Minulla on diabetes kakkonen ja korkea verepaine. Siinä ne mun sairaudet. Mitään mielenterveysongelia minulla ei ole, mitä Johanna väittää alvariinsa, hän kärsii itse varsin vakavista mielenterveysongelmistaan, joita en lähde tässä kommentoimaan enempää. Jasminesta no joo hänen kommentinsa menkyyn nuoruuden piikkiin. Pyydän omalta puoleltani anteeksi, että perhepiirimme asioita on myöskin muiden perheen jäsenten taholta levitelty. Hyvää kolmatta adventtia ja joulun Herran syntymäjuhlaa. Markku

Johanna Mia Tukiainen  En karsi mistaan mielenterveysongelmista, ainoastaan masennuksesta. Lopeta itse se herjaamiseni!

Markku Olavi Tukiainen  Ota huomioon, että sulla on aikaa maksaa velkasi tammikuun puoliväliin mennessä ja voit lyhentää sitä Ruukin keikasta. yht. 1530 euroa ettei vaan aika käy vähiin.

Johanna Mia Tukiainen: heitit oman tyttäresi ilman mitään laillista irtisanomisaikaa omasta kodistaan pois jossa asuin Julian kanssa, ja en todellakaan ”majaillut” siellä vaan maksoin täyttä vuokraa teille, välillä tuplanakin kun olimme Julian kanssa kahdestaan!!! Heitit osan tavaroistani jätesäkkeihin koirankakan mukana ja osan omaisuudestani tuhosit koska ”prinsessa aikani” olivat ohi niin tuhotaanpa sitten kaikki iltapukunikin!!!! Kutsuit median paikalle, nöyryytit minut julkisesti koko Suomen edessä, Hymylle myymäsi juttu oli täyttä valetta lukuunottamatta lapsuuskohtaa!!! No onneksi kirjoitan nyt OIKEAN omaelämäkertakirjani!!!!!!!! Ja kaiken jälkeen kiristät multa vielä rahaa!!!! MILLAINEN ”isä” tekee tuollaista??? Olen todella surullinen!!!! Tänään on vielä Julian kuolinpäivä.

Markku Olavi Tukiainen  Velotus koskee kahta ikkunaa, jotka rikoit tahallesi ja ovien lukkojen uudelleen sarjotus, ettet pääse omilla avaimilla luvatta sisään asuntoon.

Olet ollut valtavan aggressiivinen ja käynyt minuun uhkaavasti kiinni, jolloin poliisit piti kutsua paikalle.

Johanna Mia Tukiainen  Kysy aidiltamme Marja Tukiaiselta mika on totuus kaikesta!!!! TOTUUS EI PALA TULESSAKAAN, KUTEN 95-VUOTIAS SOTAVETERAANI SANOI MINULLE!!!!!! En ole kussut Ruukin keikkaa, olin siella paikalla eilen selvinpain ja tein keikan Julian muistolle ja ennenkaikkea Jumalan kunniaksi. EN OLE KUSSUT YKP:TA, SE ON MENNYT TODELLA HYVIN!!!!!! Lopettakaa jahtaamiseni ja kiusaamiseni!