Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243357 Ilmoita asiaton viesti
Herne
Participant

Jippii, meitä on nyt kolme Näätää jotka vältytään kissansapuska viikolta. Kiitos mukaan tulleille.

Vierailin tuossa yhtenä päivänä vauva perheessä ja taapero osasi nousta seisomaan ja tepsutella tukia pitkin. Koko asunnossa oli otettu huomioon että siellä etenee yleensä kontaten pieni suloinen olento ja mulla tuli niin mieleen tuleva Tunkin vauva.

Se ei vaan voi jäädä aivottomalle itsekeskeiselle täysituholle, jonka koko elämän keskipiste on hän itse. Lattialla ei voi muutaman kuukauden kuluttua olla mitään muuta kuin vauan leluja ja ajatus siitäkin saa kylmät väreet ja raivon nousemaan, kusessa mahdollisesti marinoidut lelut suoraan suuhun. Saa sen koiran kakkapökäleenkin taapero suuhunsa tungettua. Vauvan opittua ns. pinsettiotteen niin menee pilleritkin suuhun.

Mitä kammottavaa oot menny tekemään Tunkki, minä ainakin rukoilen vauvalle hyvää kotia joka ei oo sun luonasi. Vähintäänkin kaikki mahdolliset tuet vauva arkeen mitä saatavilla on jotta ulkopuoliset ovat mahdollisimman lähellä.

Älä tomppeli aliarvioi Näätiä, nyt on kyse viattoman ihmisen koko elämästä ja sulla ei ole mitään kykyä pitää siitä huolta pilleripäissäsi.

Vihdoin kun maailman vaikein ja raskain keisarinleikkaus on ohi nii on sun saatava palkinnoksi vetää ainakin kerran perskännit ja yrittää sohasta jollain terävällä koko vahingon alullepanijaa, sä ku olit ajatellu vaa vähä rahaa tienata. Kyllä kohta ”koko maailma” saa tietää kuinka Påål tuhosi sun elämäsi.