Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 242 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 242

#243435 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

JULKAISTU 14.09.2020 18:30

YK:n alainen Maailman terveysjärjestö WHO varoitti maanantaina, että koronaviruksesta johtuvien kuolemien määrä tulee nousemaan Euroopassa loka- ja marraskuussa.

– Tästä tulee vaikeampaa. Tällä hetkellä monet maat eivät haluaisi kuulla näitä huonoja uutisia, minkä ymmärrän. Pandemia tulee kuitenkin loppumaan ennemmin tai myöhemmin, lohdutti WHO:n Euroopan-johtaja Hans Kluge.

Kluge muistutti, että mahdollisen rokotteen keksiminen ei lopeta pandemiaa.

– Kuulen tätä koko ajan: Rokote lopettaa pandemian. Ei tietenkään lopeta, Kluge sanoi.

– Emme edes tiedä, auttaako rokote kaikkia väestöryhmiä. On jo olemassa merkkejä siitä, että rokote auttaa joitakin ja toisia taas ei, johtaja jatkoi.

Johanna Mia Tukiainen

9 t  ·

Feikkimediat jotka ovat valheellisia ja pahoja: no ehdottomasti ainakin YK sekä WHO. Varmasti tämän jo tietävätkin monet. Sitten niiden alaisuudessa olevat valehtelijat ja ihmisten pelottelijat kuten THL, YLE ja MTV (propagandaa sataa ja lujaa. Onko kukaan kehottanut että ehkä ei kannata uskoa kaikkea mitä uutiset ja media sanoo vaan tsekata itse ja katsoa asioiden luotettavuutta…….?)   Tiedän kantapään kautta, oman kokemukseni kautta kuinka media valehtelee ja syöttää propagandaa ihmisille ja vetelee naruista miten haluaa. Tämä plandemic eli scamdemia on tahallisesti tehty ja rakennettu niin että saadaan aikaan ”New reset” koko maailman talouden romahdus ja nollaus. Tässä on pelottavinta se miten hyvin ihmiset ovat manipuloitavissa ja höynäytettävissä. Ruotsissa kuulemma vain 3% aikoo kieltäytyä rokotteesta, voi itku 😠😪😔

Vuonna 2008, MTV teki minua koskien yhden TV ohjelman joka tuotiin ulos näin: jokaiseen heidän esittämään kysymykseen oli liitetty täysin eri vastaus kuin minkä olin sanonut. Se tuotiin esiin propagandana,. Muistan miten he tekivät sen, he esim.kysyivät näin: ”Onko totta että sinulla on porttikielto jokaiseen Helsingin hotelliin? ” Olin vastannut kysymykseen jotain täysin muuta mutta vastaukseen liitettiin jokin sanomani asia jota en ollut siinä asiayhteydessä sanonut.  Kokonaisuus oli ihan pimeä ja sitä he ajoivat takaa, leimasivat samantien jota mm.iltapäivä lehdistö jatkoi maalamisellaan kuukausi tolkulla.  Tiedän erittäin hyvin kuinka media huijaa kansaa joka uskoo.  Monet muut mediat syötti valetta myös, yksi onneksi joutui maksamaan minulle siitä kuitenkin niin, ettei tullut oikeudenkäyntiä jota he pelkäsivät. Kirjoitan näitä asioita tulevaan kirjaani. Mitä tulee tähän covid19 vedätykseen niin onneksi siitä jakaa niin monet suomalaiset varoituksia ja informaatiota, etten ota tähän paljonkaan kantaa.

Se on täysin ihmisen omaa tyhmyyttä jos alkaa luottamaan vain siihen mitä hallitus, media tai uutiset sanovat. Tässä viedään ihmisen perusoikeudet ja vapaus pois ja sitä vastaan pitääkin taistella.

Mitä tähän koronaan tulee, niin järjettömän monet ihmiset ja yritykset kärsivät lujaa työpaikkojen menetyksestä (mitä niiden agenda tietty haluaakin ja ajaa takaa) ja itse menetin lähes kaikki työni koko syksyltä. Henkilökohtaisesti se ei onneksi haittaa sikäli että en olisi voinut esiintyä raskauden takia.

Toivottavasti tässä joulukuun sovitut keikat kuitenkin pysyvät voimassa 🙏 pystyn silloin taas esiintymään. Kesän keikat peruutettiin myös yhtä lukuunottamatta.