Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

#252043 Ilmoita asiaton viesti
supetblonli
Participant

Minua myös kiinnostaa tietää, mitä kaikkien asioiden asiantuntija Tuhvi nyt on mieltä, kun kauniiden ihmisten Ruotsi vihdoin myöntää heidän koronastrategian olleen täysin väärä ja nyt kiristetään sitten tiukemmalla kädellä jotta välteittäisiin jatkossa nämä tuhannet turhat kuolemat. Onko Ruotsikin nyt sitten kommunistien maa kun suosituksia aletaan vihdoin ihan korkeammalta taholta suosittamaan, että korona saataisiin sielläkin vähän kuriin kun ei eletä kuin mitään ei olisi vialla?

Vieläkin naurattaa ne Tuksun kuvat Tukholmasta kadulta kuinka ”maskeja ei täällä käytä kukaan koska tiedetään paremmin” kehumisella mukaa siitä, kuinka Ruotsissa on kaikki paremmin. Joo Tuhvi, ei Suomessakaan moni niitä ulkona kävellessä käytä mutta jokainen itsestään tai muista välittävä tietenkin käyttää esim kaupoissa. Ja hyvä, että Ruotsissa nyt ihan Pääministerikin myöntää, että heidän välinpitämätän linja koronaa kohtaan ei ole ollut oikein. Hirveä määrä turhia kuolemia ja sairastumisia.

Tuksulle tässä kyllä oiva paikka lurauttaa parit valheet ”Olimme Paulin kanssa suunnitelleet suuria ja kalliita joulujuhlia mitkä kestävät viikon, minne olisi tullut Paulin sukulaisia kreikkalaisilla sukujuurilla, minun kymmeniä ystäviä Suomesta sekä lukuisia julkisuuden henkilöitä – nyt emme voi näitä järjestää koska Ruotsi on kieltänyt yli 8 hengen tapahtumat. Olimme jo maksaneet kymmenien tuhansien varausmaksun ja tilaneet ruuat, olin harjoitellut jouluohjelmaa missä ILE tyttäreni olisi tanssinut ylistystanssin, tilannut uusia asuja sekä päättänyt, että vaihdan asuani kaksi kertaa jouluviikon aikana”