Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

#252170 Ilmoita asiaton viesti
mierda
Participant

Tulihan se sieltä:

🐖:  Neuvolassa vauva todettiin hyvin kehittyneeksi ja Isabell on kuulemma ikäänsä nähden noin yhtä kuukautta edellä: hän nostaa päätään niin upeasti ja osaa asioita että normaalisti vauvat oppivat näitä noin 3kk ikäisenä. 

johanna.tukiainen777 💕💕💕✨✨✨😘 Löysinpäs! Kuvia viime keväältä täältä Tukholmasta kun Jasmine teki minulle upean hiustenoidennyksen. Nämä kuvat löytyvät toiselta Instagram sivultani mutta se ei ole enää käytössä koska unohdin salasanan täysin. Niin……. kuulumisia 😊 tänään 17. Marraskuuta 2020: kävin aamulla gynekologilla ja iltapäivällä neuvolassa. Lääkäri sanoi minulle tänään onnittelut siitä että tulin raskaaksi 41 vuotiaana ilman erityistä apua, luonnollisin keinoin. Hän sanoi että se on suhteellisen harvinaista. 38v jälkeen alkaa kuulemma erittäin vaikeaksi raskaaksi tuleminen, joillekin jo aiemmin. Paino oli pudonnut minulta peräti 12kg mutta sitä pitää saada alas vielä saman verran lisää, hiljaa hyvä tulee 🙏🙂 Tässä ajassa niin kova painonlasku on hyvä saavutus! Neuvolassa vauva todettiin hyvin kehittyneeksi ja Isabell on kuulemma ikäänsä nähden noin yhtä kuukautta edellä: hän nostaa päätään niin upeasti ja osaa asioita että normaalisti vauvat oppivat näitä noin 3kk ikäisenä 😊🙏💖 Neuvolan tätiä nauratti kovasti kun Paul oli sanonut että pieni ihottuma vauvan poskella johtui ”termiiteistä.” 🤣😁😂 En ole sellaista ikinä aiemmin kuullutkaan! Ihottuma oli kuulemma normaalia hormonaalista juttua. Ehdottakaahan minulle aiheita, joista kirjoittaa? 💕💕💕💕 Xoxo, Johanna #longblondhair #blonde #momlife #mommy #pinklips #blessed😇 #entrepreneur #kuulumisia #vauvakuulumisia #finnishwoman #stockholmsweden #barbievibes 🎀