Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

#252319 Ilmoita asiaton viesti
daria
Participant

Olen samaa mieltä että Paul näyttää tavikselta, Turkin kurdilta, mutta kauneus on katsojan silmissä.  Itse en pidä miehistä joilla parta, makunsa kullakin 😀

Tuksu on kehunut julkisesti kaikki ”kukkaronsa” komeiksi niin kauan kun asiat menee kuten hän haluaa 😂 sitten niistä tulee väkivaltaisia psykopaatteja.

Tuksun mielenkiinto kohdistuu itseensä, shoppailut, vauvakuvien jatkuva postaus ja vauvan hoidattaminen muilla, ja keikoille pitää päästä. Vauvalla ei ole yksityisyyttä. Tuksun pitää nukkua ja levätä,että jaksaa lähteä räkälöihin huispaamaan. Laulaa hän ei osaa.

Vauvaa ei jakseta hoitaa itse mutta keikoille jaksetaan lähteä Suomeen asti pikku kyliin saakka joista ei edes tienaa kunnolla, eikä yleisö edes odota suurta tähteä. Joka keikkailmoitus saa miehiltä ainakin kieltävän reaktion. Voimia pitää kerätä myös uskis asioiden postauksiin. Voi vauva parkaa!

Olen seurannut teiniäideistä sarjaa ja olen todella yllättynyt miten 15 vuotiaat ottavat vastuun vauvastaan ja opettelevat itse hoitamaan vauvansa. Tuksun kannattasi ottaa heistä mallia, miten se arki pyörii vauvan kanssa.