Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 248 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 248

#252572 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🧐Aivo
Participant

Tässäpä se darian viesti, joka katosi palstalta.

daria 21.11. ”Käpy, kyllä Ruotsissa tutkivat joka ikisen ilmoituksen. Älä huoli sitä.

Ruotsin sossulle on aiemmin ilmoitettu 100% varmuudella nämä

– Tuksu ei ole tehnyt muuttoilmoitusta vanhempien asunnosta. (Nyt on)

– Tuksu ilmoitti raskaudestaan helmikuussa, mutta etsi miestä julkisesti maaliskuussa.

– Äkillinen muutto koronan takia Ruotsiin, vaikka toisaalta ei usko koronaan. Rokotuskielteinen.

– Hurahtanut uskoon (lahkolaisuus) tai esittää uskovaista.

– Suomessa rikoksista tuomittu, mm. pahoinpitelyistä.

– Julkisesti itse kertonut, että päihdeongelma kestänyt vuosia, voi olla lyhyitä hoitojaksoja Suomessa.

– Esiintyy rikkaana, vaikka ei verotietojen mukaan tuloja esim. keikoista, joita tekee baareihin. Elää mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee, että kaikki hänelle kateellisia. Valehtelee ja todennäköisesti uskoo niihin itse.

– Ei osaa kotitöitä tai päihdeongelman vuoksi ei kykene hoitamaan niitä. (tästä kuvat pakkohäädöstä ja kuvat kämpästä Albertilta)

– Hankituttanut koiria, joista myöhemmin eläinsuojeluilmoituksia ja tuomiot.

– Epäilys, ettei hoida vauvaa itse, vaan hoitajana äiti ja oletettu vauvan isä.

– Myi vauvan kuvat Seiska-lehdelle, tätä ennen myynyt häänsä ja erosi puolisostaan viikon kuluttua.

Ilmoitukseen on laitettu linkkejä lehtijuttuihin, keikkavideoihin, kuvakaappauksia Tuksun postauksista. Ei voi olla epäilystäkään, ettei ilmoitus ole perusteltu.”