Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 255

#262455 Ilmoita asiaton viesti
Tikulele
Participant

JMT naamakirja

Näin hyvin vakavan unen äsken. Olimme uppoavassa Titanic tyylisessä laivassa, vettä ei tullut vähän tihkuttaen sisään vaan kovalla ryminällä ja saavilla. Mukana unessa oli äitini. Uni on henk.koht. mutta se on hyvin tärkeää ja kirjoitan nopeasti ylös jotain kohtia etten unohda. Siinä oli varoitus kolmesta eri osapuolesta. Lisäksi siinä oli Jumalan suora pyyntö äidilleni. Lisäksi siinä oli varoitus jostain äärettömän rikkaasta miehestä jolla oli suomenkielinen sukunimi, varoitus ei ollut kuitenkaan mua koskien, vaan koski hänen sieluaan. Nimen loppuosa oli tatuoitu oikeaan käteeni. Lisäksi näin tummaihoisen naisen, joka oli sanonut noin kolme kertaa väärät valat minusta. Laiva upposi järjettömällä vauhdilla ja rikas hlö ei suostunut katumaan. Näin että melkein kaikki laivassa olevat menivät helvettiin. Varoitus oli myös, unessa oli joku vaalea nainen joka huusi hädissään että laiva uppoaa. Sanoin hänelle että AINOA tapa ja mahdollisuus pelastua on Jeesus. Mua yritettiin estää sanomasta mitään. En kirjoita enempää. Liian henk.koht. jaan unen parin uskovan unien selittäjän kanssa kunhan ensin saan pari tyyppiä kiinni…Palaan tähän uneen vielä!! Tietokoneestani poksahti joku osa irti, en pääse kirjautumaan enempää enää. Olen puhelimella.