Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 255

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 255 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 255

#263230 Ilmoita asiaton viesti
HARHAA VAIN
Participant

Uusin kuvani???? Ketä se luulee kusettavan tuolla vanhalla photoshopatulla kuvalla ja päälle vielä vaatimus, ettei kuvia ym saa julkaista. Kunhan frouva nyt muistaisi itse noudattaa tekijänoikeus säädöksiä. Hänestä on ihan ok kopioida pitkiä tekstejä eri opuksista, julkaista kuvia yksityishenkilöistä ilman lupaa jne. Sä voit Tuksu mun puolesta jaella määräyksiäsi miten lystäät, uhkailla persaukisena isollakin lakimiesjoukolla, ei tehoa. Mä julkaisen jakamasi kuvia ihan kuten haluan, enkä viis veisaa uhittelustasi. Mitä, jos itse lopettaisit rumentamasta somea, julkaisemalla kuvia, joissa silmäsi ovat kierot, suusi vino kuin pisan torni. Keskittyisit hoitamaan lastasi ja koiriasi. Ai niin, lapsi taitaakin olla siskollasi, kun niin näytät häntä mieliskelevän. Olet säälittävyyden huippu, montako kuukautta/viikkoa jaksoit esittää äitiä, kunnes kyllästyit. Onneksi tällä palstalla on osaavia henkilöitä, joilla on kanavat ja yhteydet lastensuojelun ammattilaisiin.