Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#269855 Ilmoita asiaton viesti
Minnili
Participant

Kun Matamin elämässä ei nyt oikein vauhdilla tapahdu, niin pistän alle vähän muisteluita suoraan glamourin ytimestä:

”ELMO 05.02.2014Ei tässä nyt varmaan kenellekään mitään uutta oo mutta silti.Juu eli Tuksu oli parkkeerannut Elmon baaritiskin päätyyn tietokoneelle punkkulasinsa kanssa. Kirjotti kiivaasti pinkille sivustolle plöräytystä joka paljastu Seiska-live profiiliksi. Kun se oli saanu kirjoitelmansa valmiiksi,se luki ite sen tekstinsä ainakin pariin otteeseen hartaasti läpi. Sit se alko kirjottelemaan kommentteja muiden 7-live profiileihin, ja välillä raivolla hakkas niitä kysymys-ja huutomerkkejä menemään. Hetken päästä se huudahti itekseen jotain että ”Anteeex nyt vaan…!!”ja nappas puhelimensa ja punkkulasinsa ja lähti tympee ilme naamallaan vessaan. Takkinsa se jätti tuolin selkänojalle, ja 7-live profiilinsa auki omilla tunnuksillaan. Sillä ei ollu muuten mitään kapsäkkiä mukana, vaan pelkkä takki.Oli se varmaan viis minuuttia siellä vessassa kerenny olee ku XXX sano että jonkun pitäs mennä siellä käymään. No mä menin ja siellä se nojas kyynärpäillään allaspöytään puhelin korvalla. Menin suaraan yhteen kopeista. Se yritti ilmeisesti soittaa jollekin muttei saanu yhteyttä, koska se sano vaan kerran että ”Hello? Hello, it’s me Johanna.” Sit tulin ulos sieltä kopista, pesin käteni ja se nojas siihen käsipaperitelineeseen vieläki luuri korvallaan. Viitoin kohteliaasti että pitäis paperia saada, jolloin se sit hitaasti liikahti siit eestä pois, lopetti sen olemattoman puhelunsa ja sano jotain että ”Mä yritän soittaa mun ystävälle- MUN SISKO ON KUOLLU….Mun sisko kuoli 30-vuotiaana omaan sänkyynsä..!” Ja näiden sanojen myötä alko hillitön parku. Okeeei mä siinä olin etten tietäs että kuka hän on ja utelin että mitä on tapahtunu ja yritin vähän rauhotella. Se oli aika paskana ja se romahti aina ku se sano sen lauseen että ”Mun sisko kuoli omaan sänkyynsä.” Sano sitä että sisko kuoli diabeetekseen ja äiti löys jne. Toinen millon se aina romahti oli ku se sano että se on niin pettyny miehiin, silloin kans hirvee parku. Se itki mulle kuinka mä en ehkä ymmärrä häntä mut hänelle on tullu miesviha, ja että se viha kuulema pysyy vaikka hänellä välillä menis hyvinkin miehen kanssa.No sit sen puhelin soi ja se itki sinne puhelimeen Juliaa ja sitä että hän on niin yksin- NIIN YKSIN. Sano että hän ei jaksa nykyään ees laittautua kun kaikki tuntuu niin turhalta ja tuntuu että sillä ei oo mitään merkistystä. Mä rupesin tässä vaiheessa sit meikkaa ite että mulla on vaan veruke olla siinä. Sit ku se oli sinä tovin puhunu niin se sano itkien että ”Täs on mun kaa joku tuntematon nainen” ja pyys et voisinko jutella sen kaverin kaa. No mikäs siinä, otin sen luurin ja siellä oli joku Minttu, ja Johanna säesti että hän on kuulema upea Paparazzin 180-senttinen malli. (myöhemmin tarkens että TOSI UPEE malli jolla on alaselkään ulottuva tummanruskea tukka ja että Minttu on ollu 3 vuotta naimisissa slovakialaisen jääkiekkoilijan kanssa joka jätti Mintulle erossa oman asunnon). Minttu kuulosti ihan ok:lta, vähän sellanen tupakkaääni ja kai se suht selvinpäinki oli. Kiitti vaan että olin siellä Johannan kanssa ja lohdutin sitä kun hän ei nyt päässy ite paikalle. Selitti että Johannalla on ollu rankkaa jne. No sit ne jatko viel hetken puhelimessa kahestaa ja lopetti.Sit siihen vessaan tuli joku tyyliin espanjalainen nuori lähihoitajaopiskelija (nainen) ja huonolla suomella rupes siinä utelee että mikä hätä jne. Ei selkeesti tienny kuka Jossu on. Johki rupes sille itkee samat asiat ja tää espanjalainen oli sillee ”Oooi voooi sinua, minultakin sisko kuoli 3 kuukautta sitten” sit ne halas siinä toisiaan aika pitkään. Tai Tuksu roikku siinä naisessa ehkä ennemminki.Tuksulla oli päällään ne nahkaleggarit ja ihan perus musta neulemekko polviin asti ja leopardi-UGG:it. Päässä sillä oli musta rusettipanta ja korvissa ristikorvikset. Meikkiä sillä ei ollu yhtään. Mä oon aina pitäny sitä hajuasiaa vähän sellasena Urban-legendana, mutta…Joo se haju on totta ja on tosi surullista että se ei pysty pitämään hygieniastaan enää mitään huolta. Se haju on voimakas ja pistävä, semmonen virtsan, hien ja likasen tukan sekotus. Se sen neulemekko oli hartioista kyynärpäihin asti täynnä hilsettä ja hiuksia mitä se kyllä jossain vaiheessa siinä iteki yritti pyyhkiä pois kun näki ne peilin kautta. Ja ne sen huulet oli täysin tummanruskeilla ruvilla…Kasvojen iho oli kans todellaki stressaantunu, ihan punanen ja semmonen kärsiny.Sit ku se espanjatar siitä vihdoinki lähti niin Johki rupes puhuu et hän soittaa nyt ennustajalleen et hän kertoo hyviä asioita eikä koskaan ennusta kuolemaa. Kysyin että ennustaako se aina vaan hyviä juttujaa ja se sano että nojoo niin vois sanoa. Se sano jotain et se on tosi kallista soittaa ja mä sanoin että älä puhu pitkään jos se kerran on kallista johon se tiuskas sille ”DAA?!”-tyyliin että ”Mun laskuunhan tää menee, ei sun!” Se ei selkeesti ymmärtäny että tarkotin hyvää. No sit Raili vastas aikalailla heti ja Johki rupes heti neuvottelee. Selitti kiivaasti että hän maksaa huomenna 150€ jos Raili vaan nyt suostuu hänen kans juttelee. ”Mä maksan sulle huomenna tuplat, 150€ jos vaan nyt voit puhua mun kanssa! Anna nyt hei vähän luottoa! Mul on Nordean tili niinku sulla! Sä voit luottaa muhun ja kysyy vaikka mun äidiltä ku se on Tukholmassa Nordea-pankin johtaja!” Kai ne sit johonki sopuun pääs. ”Okei, mul on sulle nyt kysymyksiä, itseasias niit on aika montaki, mut eka kysymys on (kiihtyvän itkun säestyksellä) että kun mun sisko nyt kuoli ja sen viimeset sanat mulle oli että mun pitää muuttaa Jenkkeihin takas niinku säki käskit niin kenet mä näistä ihmisistä otan mukaan: eka vaihtoehto on 26-vuotias, tosi söpö nuori kundi mut mä en tiedä voinko mä luottaa siihen, toinen on mun hyvä ystävä jonka kanssa me ollaan tehty yhdessä töitä ja joka on blaablaa (puhuu Mintusta) vai kolmas vaihtoehto, yks tummaihonen tyttö nimeltä Naomi joka otti muhun sähköpostitse yhteyttä. Täs nyt on näit vaihtoehtoi ihan hirveesti kun tottakai ihmiset haluaa lähteä mun kans ulkomaille!”(tuksuaanista naurua) Täs vaihees olin ollu jo ainaki puol tuntia sen kaa siel vessas ni viitoin sille et mä meen ja lähin pöytään takas.Sithän sillä meni siellä vessassa vielä joku puol tuntia varmaan, välillä se tais käydä siin tiskillä pyörähtää mut palas takas vessaan. Lopulta se sit tuli jonkun pyöreän keski-ikäsen ulkomaalasen naisen kaa siihen koneelle takas ja sille naiselle se näytti sen Julia RIP-videon. Se nainen ei siinä kauaa viihtyny vaan lähti menee. Siinä Tuksun takana pari nuorta kundii katto lätkää ja kommentoi välillä ilmeisesti liian äänekkäästi peliä tai jotain ku Tuksu niille niin kärkkäästi välillä jotain tiuski ja ne kundit vaan pyöritteli silmiään. Sit siinä jonkun ajan päästä mä menin siihen Jossun luo ja sanoin että sori jos mä häiritsen mutta ooksä nyt jo ok? Sit se oli heti että istu tähän mun viereen ja osotti varattua tuolia vieressään. Mä sanoin että näyttäs olevan varattu tämä mutta aattelin että istun kunnes se palaa jolle paikka kuului. Tuksu oli sitä mieltä että mä todellakin saan istua siihen koska olen nainen ja kaunis, ja että kaikki miehet on idiootteja ja ties mitä. Sit ku se mies tuli takas jonkanpaikan olin vieny, ni mä hyppäsinSit se yhtäkkii ilmotti että haluaa lainata mun meikkejä koska oli nähny aiemmin että meikkasin vessassa. Olin kuulema meikannu hyvin mutta hän meikkaa paljon paremmin. Sanoin että no rohkenen epäillä ja että omasta mielestäni meikkaan tosi hyvin. ”Mä olen Joe Blasco konsulentti” se sano helvtetin ylimielisesti ja tiukasti ja tyrmäsi mun taidot. Pyys että mennään vessan meikkaamaan ja mä huijasin että mulla on vaan mun jämämeikit mukana koska mulla on tapana kadottaa tavaroita enkä halua hyviä meikkejäni kadottaa. Kyllä se selitys läpi onneks meni.Se myös itki mulle koiriaan ja kadonnutta omaisuuttaan. Sisko on kuulema vienyt puolet omaisuudesta ja se on kuulema PETOS! Äiti on nykyään sekaisin vallanhimosta ja haluaa määrätä kaikesta. Se sano että sen äiti olis kuulema luvannut Jollaksen hänelle ihan omaks jos hän vaan lupais ettei vie sinne yhtäkään eläintä. Johki raivos että asuu mieluummin vaikka slummissa kun on ilman eläimiä. Sit se otti itkukohtaukset ku se kerto että Bonzo oli maannu kuolleen Jullen vieressä liikkumattomana monta päivää. Tällä hetkellä asetelma on kuulema siis se että isä on ainoa joka on hänen puolellaan.Sitten tottakai kertoi juutalaisesta exästään joka ei tykännyt että Johanna työkseen strippasi joskus ja siks oli kysyny paljonko Johki halusi rahaa strippaamisen lopettamisesta. Johanna ei ollut osannut vastata. Udi oli laittanut Johkin tilille 8-10.000$/kk mutta Johki oli silti halunnut stripata. Nykyään Johki on kuulema bi ja niin oli kuulema Juliakin. (terkkuja vaan Jullelle yläkertaan) Johki osas kertoa myös että Julia vihasi pikkusiskoaan.Se pisti mut vastaamaan sen puheluihin mitä sille tuli. Kerran soitti Markku. Markku oli jotenkin niin ressukan kuulonen! Se kuulosti ihan tavalliselta suomalaiselta murretta puhuvalta maalaismieheltä. Se varovasti kyseli että missä Johanna on ja Jossu käski sanoa ettei oo paikalla. Markku pyys mua sanomaan Tuksulle että Markku odottaa joitaki sähköpostiviestejä mitä Johkin on pitäny lähettää. Markku kuulosti tosi väsyneeltä ja surulliselta, eikä ollu millään tavalla aggressiivinen tjs. Sit ku sanoin Johkille että kuulostipa sun isä symppikseltä ni se rupes huutaa että en saa antaa sen hämätä että se ei todellakaan ole mikään symppis ja haukku sen. Sit soitti taas joku ja Johki oli sitä mieltä että koko ajan idiootit soittelee hänelle. Nyt siel oli sit joku mun mielestä turkkilaiselta kuulostava mies joka kyseli Johannan perään ku ne oli viime vklpna nähny tai jotain. Puhelun jälkeen kerroin Jossulle että tää tyyppi haluaa nähä sut ku ootte tavannu viime vklpna eikä se tienny kenestä on kyse mutta haukku silti idiootiks jne. Sit ku sanoin et se oli joku turkkilainen niin se innostu että ai ulkomaalanen no sit sille pitää soittaa takas! Sanoin että kuulosti kyllä ihan turkkilaiselta pizzanpyörittäjältä mut Tuksu hoki vaan ”No mut sehän on hyvä, no mut sehän on hyvä.” ”Ainaki saadaan ilmaset pizzat ja juomat!” Ja sit se ihana nauru perään. Se soitti sille heti takas ja teeskenteli muistavansa sen ja alko jotain ähkii sinne luuriin. ”Mmoooi hani, mitä söpölliini aaaah sä oot niiin ihana mussu ooooh” ja sit oikeesti jotai orkkuteeskentelyä ja niitä kuuluisia huohotuksia. Katoin ihan silmät pyöreenä että mitä. Mut siis sen tarkotus oli vaan mielistellä sitä jotta se pyytäs meijät sinne juomaan ja syömään ilmaseks. Puhelun jälkeen se selitti että se mies oli tyytyväinen että jos Jossu tulee ja ottaa mukaansa toisenkin kauniin naisen ja että nyt saadaan pizzat ja juomaa! Pizzeria oli kuulema Eerikinkadulla ja muisti se myös mainita että pizzat on hyvät.Ku kysyin että mitäs se ennustaja sille muuten silloin aiemmin kerto niin se sano että Raili oli sanonu että hän on ainoa joka tulee heidän perheestä menestymään ja selviytymään. Hän kuulema jää heidän perheestään tänne maan päälle viimeisenä.No sit mä pyörähdin varmaan tupakilla ja ku tultiin takas niin baarimikko oli ilmottanu että on laskun maksun aika. Tuksu otti raivaria että hän on nainen ja että kusipäämiehet ei kohtele naisia oikein (ku eivät maksa hänen laskuaan) ja haukku siinä taas kaikkia ja kaikkea. Menin siihen rauhottelee että hei sä oot ne juomat ostanu ja oma lasku pitää maksaa. Se huus että no millä vitulla hän sen maksaa! Huus ja ajnkutti mulle että ”Mä maksan kyllä sulle takas!!!!” Siis yritti et mä nyt oisin kuitannu sen homman. Olin vaa rauhallisesti siinä että ei se nyt niin mene. Sit se möläytti sille baarimikolle sen käsittämättömän ”Hän on mun rakastaja!!”-jutun. Kai se yritti että sillä se saa mut maksaa. :DD Se tilanne oli niin absurdi, mua nauratti ja baarimikko katto mua sillee ei saata** ja huitas vaa kädellä että joo hän ymmärtää että se on paskaa mitä Tuksu suoltaa.Nyt sit se baarimikko sano että kytät on tulossa häntä noutamaan kun hän ei suostu vapaaehtosesti lähtee. Sit sen hirveen väännön jälkeen Tuksu kaivo raivoissaan jostain viiskymppisen, piti siitä kaksin käsin kiinni, räki siihen parit isot mällit hieroen ne siihen kunnolla ja sit se viskas sen setelin sinne niille mikoille. Täs vaihees me lähetti ulos. Katottii hetki viel sitä mesoomista ikkunasta.Sit se vissiin tajus että se baarimikko oliki ollu niistä kytistä tosissaan ja lähti hirveel vauhdil ulos sieltä. Se tuli ulos ja hoki jotain et vittu ne soitti poliisit ja että pitää mennä karkuun/piiloon ja hiihti hirveetä vauhtii eteenpäin AIVAN paniikissa. Se oli lähös johki ihme suuntaan ja sanoin sille että mennään tonne ja lähettii Ruoholahdenkatua päin. Ei me päästy ku yks kortteli eteenpäin ku se yhtäkkii heittäyty maahan puhelin korvalla itkee parkuu. En tiiä kenen kaa se puhu, yritin kyllä kysyä mutta se oli ihan sekasin. Siin se makas maassa parkuen ehkä 10 minuuttia.Sit yhtäkkii se sano sinne luuriin paniikissa että ”EI. MÄ EN HALUU SAIRAALAAN. MÄ EN HALUU SAIRAALAAN!” ja nous siitä maasta salamana ja lähti juoksee mäkee alaspäin. Yritin pari kertaa huikkaa sen perään mut se oli aivan sekasin. Se pysähty viel siel tien päässä ja rymähti nojaamaan sähkökaappiin puhelinta näpyttäen ja sit se lähti juoksee Albertikadun suuntaan.”