Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#269911 Ilmoita asiaton viesti
supetblonli
Participant

Minusta erikoista, että Tuksu 42v ei tiedä vauvoista ja lapsiperhearjesta mitään. No en minäkään tiennyt kun olin 27v ja sain esikoiseNI. Mutta opettelin ja luin koko raskausajan. EsikoiseNI on oli kuitenkin suunniteltu aviomieheNI kanssa. Silti jännitti niin pirusti. Toki jo 27v ymmärsin sen, että lapsi muuttaa kaiken. KAIKEN.  Niinhän se teki. Ymmärsin kuitenkin mitä tarkoittaa olla äiti. Minun lastaNI ei kuitenkaan koskaan ole viety lastensuojelun haltuun, hän on nyt jo aikuinen 21v, opiskellut ja asuu omillaan ja tienaa aika hyvää rahaa. Ollaan reissattu yhdessä ja meillä ollut useita koiriakin, yhtään ei olla kierrätetty ja hylätty vaan kaikki hoidettu hautaan asti. Vaikka lapsi on jo aikuinen – olen silti äiti ikuisesti. Tuksu halusi olla vaan äiti sen verran, että saa someen kuvia. MinäNI äitinä olen silti onnistunut elämään juuri sellaista elämää kuin olen halunnut. Ja lapsille ei ole tarvinnut ruinata rahaa mistään tai kenenkään kustannuksella elää. Ensi vuonna olen niissä verotilastoissa missä kerrotaan +100000e tienanneet. Enkä ole kuin pari vuotta Tuksua vanhempi. Juu, ja minä olen myös asunut ulkomaisessa, ihan oikeesti. Ja monta vuotta.