Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270110 Ilmoita asiaton viesti

Tuksun haute couture-asusta tulee mieleeni pölyharja (esim. lämpöpattereiden puhdistamiseen) tai WC-harja (tätä ei tarvinne selittää?). Hänellä on todellakin mauttoman pukeutumisen armonlahja. Tuhannet demonitkin karkaavat kirkuen ja pelokkaana pois Tuksun ja asun nähtyään. Mahtaako Tuksu Tuksu tuttuun tapaan seisoa varpaillaan, jolloin hän on n. 166,6 cm pitkä? Oli mekko mikä tahansa, niin aina Tuksun pitää levittää mekon helmaa kädellään ja seisoa vielä ns. kusihätäasennossa? Onneksi asu ei ollut se punainen ja kiiltävä, monta numeroa liian pieni ja rivo asu. Siinä näkyi melkein rinnat ja alushousut (mikäli hän käytti niitä). Kokeneet näädät muistavat (asun) kun Tuksu sätti ruutanaa juhlien päätteeksi Jollashovissa, ja mamma yritti rauhoittaa tilannetta.

Miten videotervehdykset ja etäkeikat ovat edistyneet? Joko tämä vuosi on buukattu täyteen? ”Juu…mä voin soittaa Skype-puhelun sun frendille vasta 25.4.2022, vaikka sun frendin synttärit ovat jo nyt toukokuussa (2021). Hinta pitää maksaa kokonaan jo nyt ASAP, joten maksa 500 euroa mun tilille, IBAN on seuraava…..  Yks juttu viälä, jos mä oon sinä päivänä niinku kipee, niin mä saan pitää rahat. Tää on niinku forse majuri-tapaus. Tää turvaa mun aseman yrittäjänä, eikä mun tartte hankkia lääkärintodistusta.”

(Huom. em. on vain Tuksun fiktiivinen videotervehdysten myyntitilanne.)