Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270269 Ilmoita asiaton viesti
Tikulele
Participant

Tunks FB: Be strong, be brave and courageous, do not be afraid, do not be discouraged, for the Lord your God will be with you wherever you go.” Joshua 1:9 ❤️ Isabelle’s Christening on 24th April 2021 saturday in Stockholm ✨✨💞🙏✨👑✝️ Isabelle’n ristiäiset la 24.4, hänen päällään oli tätini valmistama käsintehty puku joka oli minun päälläni ristiäisissäni vuonna 1978. Sen jälkeen puku on ollut sekä Julialla että Jasminella, se on sukumme ristiäispuku 💕. Isabelle siunattiin öljyllä helluntaiseurakunnassa marraskuun lopulla 2020 mutta koin tärkeäksi vielä viralliset ristiäiset ❤️🙏 tekevät niin. Isabelle voi itse päättää aikuisena, meneekö hän upotus kasteelle mutta en usko että vauvat ehtivät elää enää siihen asti. Koin tämän hyväksi tilaisuudeksi jossa pastori samalla siunasi lapsen ❤️🙏✝️ Itseasiassa enemmän kuin ”hyvä”, tilaisuus oli äärettömän tärkeä monin tavoin.

xxxx: Minä en kastanut lapsiani ja kaikki lapseni menivät aikuisena uskoon tulleina upotuskasteelle.

Tunks: Monet tekevät niin. Isabelle voi itse päättää aikuisena, meneekö hän upotus kasteelle mutta en usko että vauvat ehtivät elää enää siihen asti. Koin tämän hyväksi tilaisuudeksi jossa pastori samalla siunasi lapsen

❤️🙏✝️ Itseasiassa enemmän kuin ”hyvä”, tilaisuus oli äärettömän tärkeä monin tavoin.