Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home › Forums › Julkkikset › Johanna Tukiainen Vol. 260 › Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270350 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🙂Aivo
Participant

Tunkki kirjoitti Luhtalasta blogissaan elokuussa 2012:

”Marko muistuttaa jonkun verran Artoa ja on 35 vuotias, eli huomattavasti nuorempi kuin Arto joka täyttää kohta 50 vuotta.

Marko on syntynyt Kuopiossa kuten isäni ja vanhempani pitävät hänestä kovasti ja he kutsuivat hänet meidän kesähuvilallamme Varkauteen järvenrannalle joka on kertakaikkiaan upea paikka!!!

Marko on käynyt ihan ylikierroksilla, varmaan innostuksen vuoksi myös. Hän pesi kauttaaltaan isäni rakkaan punaisen rättisitikan, on ajanut suurelta alalta nurmikon jo useaan otteeseen joka päivä, kokkaa ruuat joka ilta ja leipoi minulle myos hienon ja herkullisen synttärikakun.

Lisäksi hän osti minulle useita erilaisia synttärilahjoja kuten lasisen enkelin, suuren sydänkaulakorun, kynttilätuikkuja jotka loistavat pinkkinä teksteillä “Hope, Faith and Love” teksteillä, Marko tuurasi Artoa viimeisellä Lieksan keikallani jolloin annoin hänelle Raybanin lasit päähän ja makean Christian Audigierin paidan.

Pidän ihan älyttömän paljon Markon luonteesta, hän on äärimmäisen kiltti, hellä, ymmärtäväinen, hyväsydäminen ja rakastava. Marko ilmoittaituikin nyt mukaan “Tuksulle sulhanen” -kilpailuun, hän haluaa monta lasta ja aikoo pitää heistä hyvää huolta loppuelämänsä.

Marko on usein hoitanut minun pikkukoiriani ja pitänyt heistä äärettömän hyvää huolta. Markon oma koira kuoli jonkin aikaa sitten, hänellä oli rottweiler.

Minulle on erittäin tärkeää miehen luonne, mutta se ei riitä, valitettavasti.” (Jtuk 8.8.2012)