Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270354 Ilmoita asiaton viesti
Psykonarsku
Participant

Kiitos paljon Tuohis, vastauksesi kysymykseeni oli harvinaisen kattava ja asiaa selventävä (niiaus ja kumarrus)! 🙂

Nuo 2012-2013 vuodet onkin varmaan olleet sitä aikaa, kun palsta ja glamourin seuranta on osaltani ollut katkolla, ja tuo Marko Luhtala on jäänyt minulleni aivan vieraaksi sivupersoonaksi saagassamme. Sen nyt saattoi arvata, että itse päätähtösemme on kuvan nettiin laittanut, huooh… Mutta että kukaan saisi toisesta tuollaista kuvaa otettua parisuhteen ulkopuolella, ja vieläpä talouden miesvieras :O Noh, ehkä ei tarvitse ihmetellä maailmantähti-tytärten bi-taipumuksia.

Samoin kuin noina kyseisinä vuosina on tämän näädän elämässä nyt sen verran häppeninkiä neljän lapsen katraan ja kodin remontoinnin, yms., tiimoilta, että jostakin on vain karsittava. Salainen paheeni on varsin hyvin lähipiirin tiedossa, ja yhdessä olemme Tunkin raskaudesta ja sittemmin äitiydestä olleet kauhuissamme, mutta nyt sponsorini on alkanut ikävästi muljautella silmiään, kun näkee Myhy-palstan auki koneellaNI. Olen katseesta antanut itseni tulkita, että hänen käsityksensä mukaan minulla olisi tehtävää muuallakin taloudessa kuin koneen ääressä leviämässä, joten katkos näätänä on välttämätöntä perhesovun vuoksi. Enhän halua toistaa päätähteemme virheitä perhe-elämän huomioonottamattomuudessa. Siksi siis heipat hetkeksi, palaan taas joskus seurailemaan tilannetta!