Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270609 Ilmoita asiaton viesti
mierda1
Participant

🐖:

Ja Suomi jatkaa vajoamistaan alas…..!!! Törkeää kristittyjen vainoa!!! Siis aivan törkeää, hihasta vedettyä ja keksittyä vainoa! Kristityillä poliitikolla pitää saada olla sananvapaus ja mielipiteen vapaus! Samoin kuin muillakin! Ja Räsänen oli siteerannut Raamattua, eikä Pyhän Kirjan sana muutu vaikka kuinka joku yleinen syyttäjä yrittäisi sitä kääntää tai vääntää. Tuosta touhusta mitä Suomi tekee, ei Jumala tykkää….Mistä lähtien ”vihapuhe” on ollut Raamatun, Jumalan Pyhän Sanan, siteeraamista??!!!  Esimerkiksi minua kohtaan on vihapuhetta koko netti täynnä, ollut jo kauan eikä se näytä olevan mikään rikos (vaikka Suomen lain mukaan, jos tsekkaa vähänkin tarkemmin lakipykäliä, niin törkeä kunnianloukkaus on todellakin rikos.)  Vihapuhe on IHAN ERI ASIA kuin Raamatun siteeraaminen!  Suomen lakihan perustuu myös (ainakin käsittääkseni pitäisi perustua) Raamattuun, kuten 10 Käskyyn jne.

Halusin uskoa kauan aikaa siihen, että Suomi olisi oikeusvaltio mutta ainakaan minun kohdallani se ei koskaan ollut sitä.

Vasta Ruotsissa asuessani aloin saada sitä oikeutta, joka minulle kuuluu.

Tähän tuli mieleeni koskien Päivi Räsästä, mutta itseasiassa myös itseäni mitä minulle on tehty vuosikausien ajan Suomen median ja muiden taholta, niin tällainen Raamatun kohta: MATTEUKSEN evankeliumi 5:10-12:  ”Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.”