Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 260 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 260

#270756 Ilmoita asiaton viesti
Crystal
Participant

Voi tumpelo raasu kun ei ymmärrä sitä, että kohta se on samanlainen puheenaihe ruotsisessa mitä täällä kateellisten maassakin.
Taatusti herättää huomiota kulkiessaan likainen turkki päällä ja kesämekko sen alla mistä paistaa riippurinnat irvokkaina esille.
Eikö se tai sen läheiset näe totuutta, naamakin vaan muokataan kapoisemmaksi ja siloisemmaksi mutta oikeasti se on leveä kuoppainen ja maksaläiskiä täynnä niinkuin dekolteekin on kun 90:sellä mummollani, ei niitä enää esitellä julkisesti vaan laitetaan sellaista vaatetta päälle mikä peittää epäkohdat.
Kyllä sinun tmpelo parasta ennen päivä on takana auttamattomasti, olet lähinnä surkuhupaisa sääliä herättävä ihminen joita ennen kutsuttiin kylähulluiksi. Ja jos luulet saavasi noin uuden miehen haaviisi, niin normimiehet kyllä hymähtää ja juoksee melkein karkuun.
Ei pienen lapsen äidinkään tarvi tuulipukuun pukeutua katumiliössä, mutta asianmukainen vaatetus olisi aina paikallaan ja eihän tuo sinun lapsi ole muuta kun kuvaus rekvisiittas, muuthan siitä on vastuussa ja sinä saat vaan tavata lastasi.
Tottakai senkin kiellät, mutta onhan se nähty, ettet kykene olemaan täysipainoinen äiti, vaan sinulle on minä minä minä tärkein ja muokata naamaa kuviin ja kukkua yöt somessa leikkien niin väkevässä uskossa olevaa, no sellaisiahan ne fariseukset onkin.
Ei äitiys muuttanut yhtään, päinvastoin hullummaksi menee.