Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 261

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 261 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 261

#270832 Ilmoita asiaton viesti

Narsipaattina eräs kulahtanut takavuosien ”kaunotar” voisi huijata vaikka Bill Gatesia jonkin ajan. Hän voisi esittää ujoa, hillittyä, hyvätapaista ja harrasta kristittyä (ei sekopäistä kiihkouskovaista). Kaikki voisi mennä hyvin muutamia viikkoja ensimmäiseen raivokohtaukseen saakka? Tai sitten J. tyhjentäisi miehen baarikaapin?

Sukujuuret olisivat kenties alempaa entistä aatelia, mutta vanhemmat ja lapset ovat kuitenkin akateemisesti sivistyneitä. Kateellisten ihmisten takia perheen amerikkalainen valkoinen mansion jouduttiin myymään, ja siksi pappa sairastui vakavasti. Itse Dolls Corporation oli loistava firma ja tyylikkäitä ja hillittyjä esiintymisiä oli Miamissa, Dubaissa ja Suomessa. Tähtönen puhuu englantia, ruotsia (kotikieli), suomea, saksaa ja espanjaa. Lisäksi hän on opiskellut paljon. Jopa teologiaa eräässä yliopistossa Suomessa ja suomea eräässä yliopistossa Ruotsissa. Hän on pitänyt suosittua blogia eräässä hyvin arvostetussa kulttuurilehdessä. Hyväntekeväisyys on tietenkin lähellä Jolenen sydäntä. Hän on jopa antanut vaatteet päältään jotta sai jonkun vaatetettua. Kenties Albaniasta adoptoitu köyhän perheen lapsi jota hän hoitaa aivan yksin. Tällaisia juttuja tulisi paljon Jolenen suusta?

Tosin hiljalleen alta paljastuisi katkera, köyhä, v-tumainen ja velkainen sekä rikollistaustainen nainen jolla on au-lapsi. Gatesin apulaiset kyllä onkisivat kaiken tiedon ylös. Uskon myös itse Billin osaavan käyttää tietokoneita sujuvasti?

Bill Gates ei ole todellakaan mikä paha tyyppi. Antaa valtavia summia eri laitoksille ja yliopistoille lääkkeiden tutkimusta ja kehittämistä varten. Jopa tunnettu Pasteur Instituutti Ranskassa pyörii pitkälti hänen rahoillaan. Em. firma kehitti aikoinaan mm. rokotteen rabiesta vastaan. Olen itsekin saanut rabieshoidon, joten olen kiitollinen instituutille. Instituutti kehittää tärkeitä rokotteita ja lääkkeitä. Moni Afrikan maa on voinut saada suurimman osan kansastaan rokotettua Billin avulla.

Vain sekopäiset uskovat sairaisiin salaliittoteorioihin.