Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#277671 Ilmoita asiaton viesti
Tuohi🙂Aivo
Participant

Miten ja missä Tuhnu alunperin sai Velli-madon koukkuunsa? (vanha juappo) Lovestoori Tuhnun kertomana elokuussa 2016:

”Veijo ja kaunis blondi Emelie Andersson olivat yhdessä joskus noin yli 20-vuotta sitten.

Emelien luona vietin useita kesiä [2013-2014?] Ruotsinpyhtäällä, kun Helsingin keskusta alkoi ahdistaa. Emelie tutustutti minut alun perin Veijoon. Mulla oli kaikki rahat loppu, ja Emelie ehdotti, että pyydän uuden hiustenpidennyksen Veijolta. Heheheee……..

Sitten he tulivat yhdessä luokseni Helsinkiin yhtenä iltana illanviettoon, jossa olin parin kaverini kanssa, ja täyttivät koko tyhjän jääkaappini ruualla ja järjestelivät paikat hienoiksi.

Vietimme Helsingin yössä yhden illan ja seuraavana aamuna heräsin siihen, että Veijo oli kadonnut koirieni kanssa Loviisaan. Olin ihan raivona ja soitin Emelielle, joka sanoi hyväntuulisesti, että ottivat koirat mukaan maalle. Veijo toi ne mulle parin tunnin päästä takaisin.

Sitten menin noin viikoksi Emelien luokse kylään junalla, ja Veijo antoi mulle kyydin takaisin Helsinkiin, ja siitä se sitten alkoi tämä juttu…….:)

[Kesäkuussa 2015] Emmanuel pahoinpiteli mut, ja Veijo vei mut sairaalaan ja piti kokoajan huolta. Veijo ihmetteli, että mikä gigolo se Hawaijilta oikein tuli.

Sitten mulle tuli kirje kotiin, että asunnossani pitää olla palohälyttimet (joku näätä katsonut nähtävästi valokuviani että poltan paljon kynttilöitä), ja Veijo tuli asentamaan palohälyttimet kotiini kun en osannut.

Sitten juhannuksen 2015 vietimme yhdessä ja Veijo sisusti kotini tosi upeaksi. Tässä alku miten tapasimme.” (Jtuk 11.8.2016)