Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#277728 Ilmoita asiaton viesti
Tuumailija
Participant

Olen Herneen kanssa samoilla linjoilla, manipulaatiota on harrastettu ja saatu Veijo ressu jo aikaa sitten vastustuskyvyttömäksi, jolloin on helppo vedellä naruista ja hallita aina vaan ja niellä vaikka ja mitä edelleenkin ja hyväksi käyttää.Tätä kutsuttiin siellä traumasiteeksi. Sekin selitettiin, miten vaikea uhrin on vapautua tällaisesta.

Oli kyllä järkyttävää luettavaa. Omatunnoton, empatiakyvytön, kaksi aitoa tunnetta, viha ja kateus. Painotettiin ettei kyseessä ole mitenkään normaali ihminen, eikä ole parannettavissa. Siellä selitetään mm.tämän syntyä liittyen varhaislapsuuden kuvioihin.Avasi kyllä nämä videot tätä todella paljon, kun omassakin elämässä olen tällaiseen joutunut osalliseksi.

Kannattaa tutustua you tuben Narsismi vs Minä videoihin, sieltä tämä kammottava persoonallishäiriö on selitetty.

Ei jää kyllä epäilykselle sijaa, että kyseessä on julkinarsisti.

Kyllä oli ikävä lukea sekin osa, missä kuvaillaan narsistiäidin vaikutusta tyttäreen. Voi pikku ressua, millaista tuhoa itsetunnolle ja puhumattakaan järisyttävästä kateudesta kun tyttö kasvaa.