Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#277756 Ilmoita asiaton viesti
Crystal
Participant

Se tässä tukiloisjutussa on asia mikä ihmetyttää erittäin suuresti on se että miksi ihmeessä koko revohka painaa lällylään kun mitään ei olisi tapahtunut.
Ähä on niin rumasti kirjoittanut lällystä ja aivan hirveitä asioita, että luulisi edes vähän hävettävän.
Kyllä röyhkeys on huipussaan ei voi muuta sanoa, lällylässä nyt loisii koko suku.
Eikö nämä lällyn omaiset saa lällyä nyt vaikka holhoukseen kun ei miesparka itse ymmärrä miten häntä kustaan silmään ja antaa vaikka viimeiset roposensa että eukko on tyytyväinen.
Kyllä minua niin suututtaa nämä veltot yhteiskunnan loiset, huulet vaan hulmuaa kun sössötetään täyttä soopaa, minä halveksun kyllä niin tätä naispuolista Uuno Turhapuroa niin etten elämässäni ketään ennen.
Mutta jos se Jumala on olemassa, niin uskon, että viimeisellä tuomiolla kaikki nämä lyödään sen eteen sääliä tuntematta ja matkalippu annetaan sinne samaan paikkaan missä mato ei kuole ja on ikuisesti lämmin eikä tarvi turkkia vetää köykkynsä päälle, siellä sitten viimeisetkin ihrat tirisee ja jäljelle jää pelkät kolhot luut.