Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278155 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

Johanna Veijosta:

Mitäs mieltä olette tällaisesta; tunnen erään henkilön joka on jo kauan aikaa puolustanut mm. Adolf Hitleriä ja ”hän ei oikeasti edes murhannut niin paljon juutalaisia tai ei välttämättä ollenkaan.” Nyt hän puolusteli minulle myös Mengelettä, eli sitä psykopaatti natsisaksan tyyppiä joka teki sairaita kokeita lapsilla ja oli sairaalloisen kiinnostunut kaksosista jne. jne. Tämä suomalainen mies sanoi eilen, että ”Mengele teki erinomaisia kokeita ja oli edistyksellinen omalla sarallaan.” (Mengele mm. poltti eläviltä lapsilta silmät pois päästä jne.)
Isäni Markku puhui kyseisen miehen kanssa ja tämä sama mies kielsi Jeesuksen jumaluuden, ja itseasiassa koko Jeesuksen olemassaolon, sekä hän kielsi nyt yllättäen myös paholaisen olemassaolon eli hän kielsi kaiken kuten ateistit tekevät. Hän kuitenkin käy kirkossa joka su ottamassa ehtoollisen, jotta ”olisi parempi ihminen.”
Millainen ihminen puolustaa Hitleriä?
Haluaisin saada mielipiteitänne tähän asiaan, kyseisen miehen FB sivut ovat ihan täynnä Jumalan pilkkaa ja ivausta.

sekä hänessä on myös kaiken tämän lisäksi pedofiilisia piirteitä. Isäni mukaan paholainen lähetti kyseisen ihmisen elämääni.

kyllä näin se on. Paholaista ei kiinnosta ihmiset jotka ovat muutenkin jo hänen omiaan ja kulkevat hänen reittejään, mutta hyökkäykset ja erilaiset ongelmat kohdistuvat nyt todellisiin uskoviin.

Kyllä sanoin hänelle eilen; että hänessä on täysi antikristuksen henki. Raamatun mukaan se ihminen, joka kieltää Jeesuksen jumaluuden, niin hänessä on antikristuksen henki. Kyseinen mies vihaa myös juutalaisia, ihannoi Hitleriä kuten jo kirjoitinkin jne; joten minun mielipiteeni on se, että hän on riivattu. Voisitteko rukoilla puolestani? Hänen passinsa henkilönumeron sisällä on kolme kutosta ja muutenkin mikään asia ei ole kunnossa. Seurustelin ateistin kanssa 10 vuotta kun olin 21-vuotias mutta kyseinen mies ei koskaan ollut näin sairas mieleltään eikä hän pilkannut Jeesusta, vaikka ei uskonutkaan mihinkään. Koen, että tarvitsen voimakkaan rukousturvan, kiitos!