Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278165 Ilmoita asiaton viesti
soosi
Participant

Huomasin että näitä Veijon haukkumisia on ihan loputtomiin…

Johanna Mia Tukiainen Thank you really much! I appreciate it. There are hundreds of christians in Finland and in Sweden; that I would get rid of him; he is evil; but it has been really hard to separate as he has money and he has been using it against me; putting down; u know what I mean. Blackmailing me etc.

Johanna Mia Tukiainen

Han alkoi myohemmin sattimaan, ivaamaan ja haukkumaan mua; sen jalkeen demonit alkoi puhua hanen kauttaan. Huusin kielilla hanelle takaisin! Han meni sekaisin ja hyokkasi kimppuuni; silmittoman raivon vallassa potki ja kuristi mua! Heitin Jerusalemin oljya hanen paalleen ja demonit huusivat koneellista kirkumista!!!!! 😭😡 Soitin poliisit paikalle ja sain turvapaikan hotellista (jossa uskovat auttaa mua.) Aiemmin hanen yhdessa kodissaan keskella yota: Lalli avasi oven ja hanen naamansa oli muuttunut punaiseksi ja irvistelevaksi klovnin naamaksi!!! Mun aani lahti ja huusin mielessani Jeesusta apuun!!!! Kuten jo useita vuosia sitten: amerikkalaiset evankelistat varoittivat mua; etta han on demonisesti riivattu.

Johanna Mia Tukiainen kuristaminen oli pahinta; luulin etta kuolen!!!! Ja silmiton potkiminen kun olin maahan lyhistyneena!!!! 😭

Johanna Mia Tukiainen Tämä ei ole hyvä puida henkilökohtaisia asioitani suoraan FB seinälläni; josta kaikki keskustelut menevät paholaispalvojien käsiin Hymyn nettipalstalle, ymmärrätkö????!!!!

Johanna Mia Tukiainen Täytyy vihdoinkin vaihtaa nimeni ja paeta, ei tässä mikään muukaan auta. Näin näyn Juliasta vuonna 2016, joka tuli suoraan eteeni ja varoitti kovaan ääneen juuri Lallista.