Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278298 Ilmoita asiaton viesti
Crystal
Participant

Sanompa vaan, että on röyhkeys huipussaan, eukko elää yhteiskunnan varoilla ja täällä suomessa velkaa ulosotossa kymmeniä tuhansia ja nyt sitten on tultu taas lokkeilemaan demonisen ihmisen luokse joka on vielä pedokin ( niin tämä lotjake itse on kirjoittanut) eikö se pelkää että ne demonit tarttuu siihen Jumalalta saatuun lahjaan, no tuokin on vähän väärin sanottu, eiköhän tämä tenava ole siinnyt ihan siitä laittomasti maassa olevasta nyt vankilassa istuvasta rikollisesta jolle lotjake on kurtturuusunsa avannut, siinä sitä on lahjaa jota ei itse lotjake kykene edes hoitamaan.
Kaikki mitä tuota ihmiskuvatusta kohtaan tunnen on suuri halveksunta ja näkisi nyt sen itsensä sellaisena kun on, epämiellyttävän näköisenä verenimijänä jolle ei tulevaisuus kovin ruusuiselta näytä.
Miten ne lötjäkkeen vanhemmatkin kehtaa mennä loisimaan loviisaan miehen luo joka on haukuttu demoneja täynnä olevaksi ja vielä pedofiliksikin, luulisi että häpeä olisi senverran suuri että ei kehtaisi. Mutta ehkä nyt yritetään saada lötjäke takaisin tälle demoneja olevalle miehelle että pääsisivät itse laiskasta lötjäkkeestä eroon, ainoa huoli vaan että mikä on lötjäkkeen lehtolapsen kohtalo.