Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278538 Ilmoita asiaton viesti
maapalvelun neiti.
Participant

Vai ollaan sitä blessed. Olen tuosta täysin eri mieltä. Kaikki mitä tuo on elämänsä aikana yrittänyt ja tuusaillut, on mennyt perziilleen. Mitään ei ole saanut 43v uralla aikaan. Juu, lapsi on saatu vahingossa aikaan, mutta hylkäsi 2kk ikäisen pienokaisen tukiasumispaikkaan. Samalla viranomaiset otti äidin manttelin pois, lapsipoloinen joutui sijoitetuksi. Miehet eli ”miehet” on olleet sellaisia, että tikullakaan en moisiin koskisi. Asunnot ovat olleet aluksi ok, mutta tämä blessed on tehnyt niistä krääsäpesän, kaatopaikan ja krääsän hautausmaan. Nyt on niin kovasti blessed, että leikkii äitiä ja enimmäkseen käpistelee kaikennäköisten huonolaatuisten rättien kanssa. Tuksu on kuin pikkulapsi: selittää koko ajan muille ihmisille aivan normaaleja asioita jonain ihme ihmeellisyytenä ja huippujuttuna. Lapset tekee juuri noin eivätkä tajua, että se on lapsellista. ”Meilläpä on sitä ja tätä, sain ystävältä lahjaksi tätä ja tuota, sitten mä niinkuin matkustaisin sinne ja tuonne, upea lentokapteeni lähetti minulle kukkia jne.”