Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278756 Ilmoita asiaton viesti
Kartanon_Pinta Ala
Participant

Lora Marciana

Fashion ,underwear,swimwear ,jewerly model, pin up doll,doctor cosmetologist,producer

Johanna Mia Tukiainen

Eilen 17.39  ·

My 43 year old birthday 🥳 is approaching on the 29th of July 💖 So I thought that as a memory, I’ll publish some of my old modelling pics. The blue swarowski crystal dress picture was taken in Beverly Hills, LA when I was 28 years old and travelled there with my past away sister Julia who worked as a model. Seiska, finnish magazine came there to do great interview of us 😊💝  Those other pics are from magazine photoshoots and interviews in Finland 💖 The pink rose evening ballgow… Näytä lisää

43-vuotiaan syntymäpäiväni 🥳 lähestyy heinäkuun 29 päivä 💖 Joten ajattelin, että muistoksi julkaisen vanhoja mallikuvaani. Sininen swarowskin kristallimekkokuva on otettu Beverly Hillsissä, LA: ssa kun olin 28-vuotias ja matkustin sinne mallina työskennelleen sisareni Julian kanssa. Seiska, suomenlehti kävi tekemässä hienon haastattelun meistä 😊💝 Nuo muut kuvat ovat lehtikuvauksista ja haastatteluista Suomessa 💖 Vaaleanpunainen ruusu iltapallomekko, käytin esiintymisasuna lavoilla, olen paikalla noin 35 Kolmekymppinen 🌸🌺🌸🌺

Viime vuonna kotikaupungissani Helsingissä, Suomessa (missä synnyin) asun nykyään Tukholmassa 💝

·   ·

19. heinäkuuta 2020  ·

💖💖💖 Äidille ja tyttärelle samanlaiset mekot! 🙂  Minun tyllimekkoni on Pariisista, sen suunnittelija on libanonilais-ranskalainen Zeina Halabi, Eden Haute Couture.  Pikkutytön (noin 1 vuotiaan synttäreille 🙂  ihana mekko kimalteilla ja suurella satiinirusetilla on Jenkeistä, Isabella Couture.

Mother and daughter outfits; my dress is from Paris by Eden Haute Couture, handmade.  And the little girl dress for my baby´s 1 year old birthday is from Isabella Couture, USA.