Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 264 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 264

#278882 Ilmoita asiaton viesti

Vai on rokotus nanoteknologiaa??? En tunne olevani toisenlainen, eikä kukaan ole antanut minulle ohjeita. Eikä kukaan antanut velkoja anteeksi. Sain kaksi rokotusta ja oloni on todella hyvä. Rokotuskohtaa särki hieman rokotuspäivänä, mutta samanlainen särky on ollut muidenkin rokotusten suhteen. Kun tuli liikuttua paljon ns. kolmansissa maissa, niin piti olla kaikki tarvittavat rokotukset kunnossa. Kotimaata ajatellen olen ottanut myös rokotukset ja tehosteet puutiaisenkefaliittia vastaan koska tulee liikuttua luonnossa. Tuksunkin kannattaisi ottaa se. Rymyää aina välillä rähmällään puskissa.

Ei pitäisi toivoa kenenkään sairastumista, mutta minua v-taa niin paljon tuon idiootin paasaus ja sairaalloinen rokotekielteisyys. V-taa sen verran, että toivon hänen sairastuvan. Joko sitten uskoisi taudin olevan totta? Tuksun paasaus tuntuu lähinnä jonkun skitson, vainoharhaisen tai maanikon kirjoituksilta. Maailmassa kuolee vieläkin miljoonia ihmisiä sairauksiin jotka olisi voitu estää rokottamalla.