Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 268

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 268 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 268

#286402 Ilmoita asiaton viesti
Leonell
Participant

Heipp: ”ILE:n onneksi hänessä ei näyttäisi olevan paljoakaan yhdennäköisyyttä äitinsä kanssa.”

No, onneksi!

Mutta mietin vaan, että jos Tuksu ei olisi pilannut ulkonäköään täyteaineilla ja silikonilla, ja ei olisi päästänyt lihomaan itseään muodottomaksi maksamakkaraksi, niin Tuksuhan voisi ehkä jopa olla suht ihmismäisen näköinen.
Ei tyttö onneksi peri noita piirteitä, mitä äitinsä on keinotekoisesti itselleen hommannut.

Mutta jos sieltä Tuksun puolelta periytyy nyrkkeilijän neesu (Tuksun neesun malli taitaa kyllä johtua siitä, että kärsä on ottanut melkoisen paljon mokkosta äitimaata ja asfalttia kohdatessaan), sekä nuo pienet siansilmät ja pötkylän mallinen kroppa, niin eipä taida korkealle kauneusmittelöissä päästä.

Sekös harmittaisi Tuksua.
ILEn pitäisi toimia houkutuslintuna ja Tuksu luulee pokaavansa parhaat päältä.
Niinhän Julleakin käyteltiin?

Mutta prinsessakoulutus on aloitettu jo, niin ties mikä Tuksu vol.2 ILEstä tulee…

Ja pahoin pelkään, että Ruotsin LaSu antaa ILEn olla Tuksun ja Marjan hoivissa. Jos tyttö kasvaa ja kehittyy neuvolan mittakaavassa normaalisti, niin tuskin siellä kauheasti aletaan kyseenalaistamaan noiden lapsenhoito- ja kasvatuskykyä.
Jotenkin vahva veikkaus, että Ruotsin sossuilla on paaaaaljon tekemistä muidenkin lasten suhteen. ILE on hengissä, ja näennäisesti kaikki hyvin, niin ei siihen keskitytä.

Arvelen myös, että jos laitetaan Suomesta hirveästi LaSu-ilmoituksia Ruotsin puolelle, niin nehän menee jo öööö-mappiin. Ja tarpeeksi kun huudellaan niin Pekka ja Susi -ilmiö tapahtuu.

Juu, ja tiedän, että kaikkiin LaSu-ilmoituksiin reagoidaan. Ihan työelämässä olen varsin läheisissä tekemisissä myös sossujen kanssa. Mutta kun reagointia se on sekin, että ”turha ilmoitus, ei sen kummemmin huomioida – soitetaan/käydään jos jaksetaan.”

Koitan itse  toivoa, että Tuksua kiinnostaisi mahdollisimman vähän ILE ja Marja jaksaisi suht kauan ILEstä huolehtia (ja että Jolle ja Ana pysyisivät apuna).

ILE ei ole tähän mennessä uutta sijoitusperhettä tainnut saada (?) niin tuskin sitä tuosta vaan enää siunaantuukaan. Tai sillehän tuo pahasti näyttää.

Ps. itse olen vahvasti ILEn muualle sijoittamisen kannalla.