Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 268

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 268 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 268

#286938 Ilmoita asiaton viesti
Psykonarsku
Participant

On monet muutkin 43v. mammat pulskassa kunnossa, yleensä ymmärtävät kuitenkin olla pukeutumatta makkarankuoreen jos kroppa tuommoisessa kunnossa.(Udin bemu)

Tämä! Sen verran myönnän osaltani Ukkolan olevan oikeassa, että kyllä mun koko Tukiais-saagan seuraaminen alkoi oman elämän vaikeassa vaiheessa, jossa tähteen sekoilut tuntuivat olevan vielä kaoottisempia kuin oma silloinen elämä. Ja edelleen tunnen olevani se kurja ihminen, joka suhteuttaa oman elämänsä kipukohtia Tuksun vastaaviin. Esimerkkinä mainittakoon tuo Jouhkin pötsin koko: onhan se mullakin neljän lapsen odotukset läpikäyneenä, keski-ikäisenä äitinä (nuorimmainen 4v) melko iso ja ruma, mutta silti näyttäis olevan tähteen etureppua pienempi. Näin voin todeta, että mulla on silti tämäkin asia hallussa, jei.

Sen sijaan varsinaiseen ilkeilyyn en ole itse mielestäni juurikaan sortunut. Undertakerilla on ihan vastaavat jutut kuin muillakin nimimerkeillään, mutta nyt on pari päivää ollut taas aikaa versota enemmänkin rienaa palstalle. Ehkä hänellä on nyt joku suurempi hätä, kun alle 1-vuotiastakin pitää ehdoin tahdoin jatkuvasti nimitellä, edelleen.