Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287018 Ilmoita asiaton viesti

Täytyy ihmetellä, että Tuksu väittää saatanaa vastoinkäymisten ja kuolemien syyksi, vaikka koko perhe kantaa ristejä aina ja jatkuvasti, ja perheellä on Tuksun mukaan Jeesuksen veren suoja. Varsinkin hänellä itsellään on vahva Yeshuan veren suoja. Samalla kuitenkin Tuksu kiittelee Jumalaa kun Julle ja Jassu kuolivat, ja pääsivät  hyvissä ajoin taivaaseen. Melkoinen ristiriita??!! Miten saatana voisi aiheuttaa vahinkoa tuolle perheelle? Ihmiset tekevät itse ratkaisuja. Niistä ei kannata syyttää ketään muita. Kun eräs nimeltä mainitsematon henkilö perusti ilman mitään koulutusta ”hiusalan IKEA:an”, niin homma ei kannattanut. Sitä seurasi konkurssi joka aiheutti ilmeisen suuret velat ja perittävät. Ei tuo ollut saatanan tekosia. Jumalaa ei varmaan kiinnostanut hankkia paljon maksavia asiakkaita em. ex-firmalle. Totuus on, että kaikki yritykset eivät menesty.

Jumalan pitäisi muka korvata menetykset? Parempi Perpan tunteminen olisi ollut järkevää ennen sänkyyn hyppäämistä, mutta kun Sollentunan glamour-hotelli Scandic tarjosi kyyhkyläisille kuhertelupaikan, niin Tuksu tuli raskaaksi. Vahinkoraskaus muuttui Jumalan suureksi suunnitelmaksi. Tuksu kiitteli Jumalaa miehestä ja lapsesta. Nyt mies lienee vapautunut vankilasta, mutta in love-kyyhkyläiset eivät palaa yhteen.

Monestiko Tuksu kertoi kaipaavansa Perpaa ja Ileä Teneriffan-loman aikana? Monestiko hän kaipasi kaikkia koiriaan?  Monestiko Tuksulla on ollut järkevät suunnitelmat tulevaisuutta ajatellen? Ei kertaakaan.

Tuksu jauhaa abortin vastaisia juttujaan. Itse hän autuaallisesti unohtaa, että hän on itse aikoinaan hakeutunut hoitoon saadakseen abortin. Sitä tekoaan Tuksu ei korosta, koska väittää Jumalan antaneen anteeksi kaikki synnit etukäteen. Tuksun erikoisen uskonnon anekauppaa?