Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287073 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah79
Participant

Noista tuli jotenkin mieleeni vuoden 2007 Nemi julkaisu, missä oli varsin kaunis, joskin synkähkö koko sivun trippi. Se sisälsi oikeastaan aika kauniin sanoman.

En tiedä, että kenen runoelma tai ajatelma tämä on, vai onko Lisen oma, mutta itse pidän siitä, huolimatta sen synkkyydestä. Tosin kuvituksen kanssa tämä on vielä parempi.

”Olen lähempänä kuin uskotkaan. Hyväksyt minut koko ajan, mutta sisimmässäsi luulet minun unohtaneen juuri sinut.

En ole.

Tunnen sinut, enkä anna sinulle koskaan anteeksi. Jos mietit, olet aavistanut sen jo monta kertaa.

Tuntenut hengitykseni niskassasi, kun menetit tasapainosi ylimmällä portaalla. Niinä sekunteina, kun kätesi puristivat rattia moottoritiellä. Ja se kylmäävä helpotuksen tunne, kun muistit käydä puhaltamassa ensimmäisessä kerroksessa edelleen palaneen kynttilän sammuksiin.

Lasken usein sekuntejasi ja seuraan mihin niitä käytät. Istun välillä kuuntelemassa ajatuksianne:

Te ajattelette niin paljon, mutta teette niin vähän. Ärsytätte toisianne niin usein. 

Mutta ette enää sen jälkeen kun olette lakanneet hengittämästä. Silloin ajattelette kaikki samaa asiaa ja silloin moni teistä on raskas taakka kannettavaksi.

”Toivottavasti he tietävät kuinka paljon heistä pidän”

Olen mystinen sanotte. Haluatte tietää, milloin tulen noutamaan teitä ja mihin vien teidät.

No minä haluan tietää tämän: Miksi te odotatte niin usein, että on jo liian myöhäistä?”

Edit… Pahoittelut monista editoinneista, mutta huomasin kirjotushäröjen eksyneen tekstin joukkoon.