Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

Home Forums Julkkikset Johanna Tukiainen Vol. 269 Reply To: Johanna Tukiainen Vol. 269

#287078 Ilmoita asiaton viesti
Yavannah79
Participant

Vaikka Nemissä onkin välillä myös hömppää ja hauskoja juttuja, sekä goottimeininkiä, niin tässä sarjakuvassa käsitellään myös vakavia asioita todella kauniisti. Edelleenkään en ole varma ovatko nämä Lisen omia, vai käyttääkö hän jonkun toisen runoja tai ajatelmia kuviensa tueksi. Oli miten, oli niin tämä yhdessä kuvien kanssa toimii upeasti.

Tässä taas yksi kaunis esimerkki, joka myöskin sopii tähän tilanteeseen ja tähän keskusteluun, sekä Jasminalle, että Julialle:

Kuulin, että on outoa, etten juurikaan käy haudallasi. Mutta he eivät tunteneet sinua. Minä tunnen sinut. Tiedän, että kirkkomaa on viimeinen paikka, josta haluan sinut löytää.

Nautin läsnäolostasi paikoissa, joissa elit ja hymyilit. Paikoissa, joissa viihdyit. Yhteisessä musiikissamme. Näen sinut kaikessa, mistä pidit.

Olet täällä kun yritän auttaa ihmisiä, kuten sinä aina teit. Kun joku nauraa väärissä kohdissa kuten sinäkin.

Enkä koskaan voi olla niin yksinäinen kuin olisin, jos sinua ei olisi koskaan ollut.

En jätä kukkia haudallesi. Teen mieluummin kaiken voitavani niiden puolesta, jotka ovat täällä. Kylmässä kivessä ei ole lainkaan muistoja sinusta. Olet sydämessäni. En koskaan unohda sinua.

Nemi sarjakuva, Lise Myhre.

Edit… Minä siis, en tunne henkilökohtaisesti kumpaakaan naista, vain sen verran kuin, mitä olen täältä lukenut ja miten surkeasti kummankin elämänpolku päättyi, yhden ihmisen vuoksi.